Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،با مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز و بنا به ضرورت سلامتی شهروندان و در جهت جلوگیری از شیوع کرونا ناشی از تجمع در هسته مرکزی شهر تبریز، از امروز دوشنبه ۱۴۰۰/۵/۱۱ به مدت ۱۵ روز ورود اتوبوس‌های شرکت واحد به هسته مرکزی شهر ممنوع بوده و اتوبوس‌های مسیر‌های پایانه‌ها ضمن عدم مراجعه به پایانه‌های موجود در مرکز شهر به شرح ذیل خدمات رسانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتوبوس‌های مسیر‌های مستقر در پایانه‌های خاقانی، میدان شهدا و پایانه جمهوری اسلامی از مبدا پل قاری به سمت انتهای مسیر‌ها و بالعکس تردد خواهند کرد. اتوبوس‌های مسیر‌های مستقر در پایانه محققی غربی و مسیر ۱۰۷ خیام از مبدا میدان باغ فجر به سمت انتهای مسیر‌ها و بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.

اتوبوس‌های مسیر‌های مستقر در پایانه محققی شرقی شامل (خطوط ۱۲۶-۱۰۶-۱۵۱-۱۰۵و ۱۰۴) از مبدا خیابان مصلی به سمت انتهای مسیر‌ها و بالعکس و (اتوبوس‌های خطوط ۱۰۲ و ۱۰۳) از مبدا چهار راه شهید بهشتی به سمت انتهای مسیرها و بالعکس تردد خواهند کرد.

 اتوبوس‌های مسیر‌های مستقر در پایانه شهید مطهری به تناسب مسیر حرکتی از مبدا ضلع شمالی خیابان شهید مطهری و چهار راه فلسطین به طرف انتهای مسیرها و بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز سمت انتهای مسیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری

سرهنگ حمید عسگری در جمع فروشندگان و متصدیان اتحادیه پوشاک استان البرز ضمن تشریح طرح عفاف وحجاب با عنوان طرح نور گفت: این طرح با هدف حمایت از عفاف و پوشش اسلامی و مراقبت از کانون و بنیان خانواده از ۲۶ فروردین ماه اجرایی شده است. 
به گفته وی در اجرای طرح عفاف و حجاب محور کار اتحادیه پوشاک و لباس وفروشندگان ومتصدیان فروش وشاغلان در اماکن تجاری ومجتمع‌های تجاری هستند که ملزم به رعایت حجاب هستند.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: فروش لباس‌های نامتعارف که عمدتا بصورت قاچاق وارد کشور شده ممنوع است و استفاده از مانکن‌های زنده هم در اماکن ومجتمع‌های تجاری با پوشش‌های نامتعارف هم ممنوع است.
عسکری گفت: بکار گیری اتباع بیگانه در واحد‌های تجاری نیز ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک