Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا کارگر روز دوشنبه در جلسه شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اظهار داشت:  یکی از برنامه های کمیته امداد مدیریت مناسب و استفاده بهینه از کمک های مردمی در سرفصل های خدمتی است.

وی با اشاره به اینکه کمک های مردمی که با عناوین خاص ارائه می شود در همان زمینه که نیکوکار اهداء کرده است، صرف می شود، ادامه داد: تمامی صدقات و کمکهای مردمی در سرفصل های مختلف برای نیازمندان هزینه می شود و هزینه های اداری و عملیاتی این نهاد هم از محل اعتبارات دولتی تامین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۷ میلیارد ریال صدقه از حدود ۱۲۶ هزار صندوق صدقه جمع آوری شده و همه صدقه جمع آوری شده همچون سایر کمک های مردمی برای نیازمندان داخل استان صرف شده است.

کارگر عنوان کرد: همچنین در سه ماهه نخست امسال از این میزان صدقه جمع آوری شده ۳۰ درصد برای حل مشکل مسکن محرومان و نیازمندان اعم از پرداخت اجاره، کمک هزینه ساخت و کمک به نوسازی و بهسازی مسکن نیازمندان اختصاص یافته است.

مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: ۵۸ درصد از صدقه جمع آوری شده برای امر ازدواج، درمان بیماران نیازمند، تأمین لوازم ضرروی زندگی و کمک های موردی اختصاص یافته است.

وی اظهارکرد: ۱۲ درصد از صدقه جمع آوری شده نیز برای کمک های فرهنگی به هشت هزار و ۵۰۰ دانش آموز، دانشجو و طلبه تحت حمایت اعم از کمک هزینه تحصیلی، کمک هزینه شهریه و خدمات فرهنگی، آگاه سازی و آموزش مهارت های زندگی برای مدجویان بوده است.

کارگر یادآورشد: امیدواریم با کمک های بیشتر مردمی بتوانیم در عرصه خدمت گزاری به نیازمندان و محرومان شاهد ارتقای کمی و کیفی باشیم از این رو پیشنهاد می کنیم مردم خیر و نیکوکار استان برای تسهیل در ارائه کمک های خود و همچنین تسریع در جمع آوری این کمک ها از کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* استفاده کنند.

برچسب‌ها تسهیلات مسکن مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی استان قزوین مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات مسکن مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی تسهیلات مسکن مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی استان قزوین مسکن صدقه جمع آوری شده کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند

مجید جودی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت پروژه‌های مسکن روستایی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رو به رشد است گفت: هم اکنون شاهد آن هستیم که تمامی پروژه‌های مسکن روستایی توسط روستاییان و با استفاده از ظرفیت های مردمی ساخته می شود.

او یادآور شد: ساخت مسکن روستایی نمونه بارز استفاده از ظرفیت‌های مردمی و اعتماد به این بخش است که باید تمامی بخش ها به آن توجه کنند.

جودی توضیح داد: دولت باید به استفاده از ظرفیت‌های مردمی در این زمینه توجه کنند و در سایر پروژه‌های نهضت ملی مسکن از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی استفاده کند.

وی اظهار کرد: در صورتی که تسهیلات مسکن روستایی به موقع از سوی بانک‌ها پرداخت شود روند به کارگیری ظرفیت های مردمی هم بیشتر خواهد شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه
  • فقط ۳ درصد از پسماند‌های خانگی تفکیک می‌شوند