Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@18:19:20 GMT

گفتگوی سفیر ایران با وزیر عراق

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۸۲۱۳

گفتگوی سفیر ایران با وزیر عراق

ایرج مسجدی، سفیر ایران در بغداد با «هانی» سرپرست وزارت بهداشت و محیط زیست عراق ملاقات و پیرامون مفاد اسناد امضا شده با موضوع سلامت بین مقام های وزارتخانه های بهداشت دو کشور و موضوع لغو اخذ تست PCR کرونا در فرودگاه های بغداد و نجف از اتباع ایرانی گفت‌وگو و تبادل نظر کرد . ناطقان: در این ملاقات سفیر کشورمان با اشاره به پروتکل الحاقی یادداشت تفاهم سلامت امضا شده در سال گذشته با موضوع همکاری های سلامت در شرایط بحران کرونا، بر ضرورت احترام متقابل دولت ها بر پایبندی به مفاد این سند و حذف اخذ تست PCR کرونا در فرودگاه های عراق تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




 وی همچنین خاطر نشان ساخت:  با تلاش های سفارت اخذ تست PCR کرونا از اتباع عراقی در فرودگاه کشورمان منتفی شده است و مسافرین عراقی با در دست داشتن برگه آزمایش منفی PCR کرونا، امکان ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران را خواهند داشت.
منبع: ایسنا برچسب ها: ایران ، عراق ، سفیر ، وزیر ، ناطقان ، بهداشت ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ایران عراق سفیر وزیر ناطقان بهداشت کرونا PCR کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد

در پی جان باختن یک شهروند بلژیک به همراه فرزند ۷ ساله‌اش در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» در جنوب غزه، وزارت خارجه بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد.

به گزارش الجزیره، «حجه لحبیب» وزیر خارجه بلژیک در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «بمباران مناطق و جمعیت‌های غیرنظامی مغایر قوانین بین‌المللی است. من سفیر اسرائیل را احضار می‌کنم تا این اقدام غیرقابل قبول را محکوم کرده و توضیح بخواهم».

ساعاتی پیش، «کارولین گنز» وزیر توسعه بلژیک اعلام کرد یک امدادگر بلژیکی که برای پروژه کمک به غزه فعالیت می‌کرد و «عبدالله نبهان» نام داشت، به همراه «جمال» پسر ۷ ساله‌اش شب گذشته در پی بمباران ارتش اشغالگر در شرق رفح جان خود را از دست دادند. نبهان که ملیت اصلی‌اش هنوز مشخص نیست، برای آژانسی کار می‌کرد که به کسب و کار‌های کوچک کمک می‌کنند.

گفته می‌شود این حمله به ساختمانی صورت گرفته که ۲۵ نفر در آن سکونت داشتند و تا کنون دست کم ۷ نفر به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد