Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از رفع تصرف بیش از ۴ هکتار از اراضی ملی در شهرستان دیلم خبر داد. خبرگزاری میزان - علی جمادی، رئیس کل دادگستری استان بوشهر از رفع تصرف و بازگشت اراضی ملی و دولتی متعلق به بیت‌المال در حوزه شهری شهرستان دیلم خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: طبق صدور آراء قطعیت یافته ۴۷۶۰ متر مربع از اراضی ملی شهرستان دیلم در حوزه شهری رفع تصرف و به اداره راه و شهرسازی برگشت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمادی گفت: ارزش تقریبی اراضی رفع تصرف شده بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال است.
رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان بوشهر گفت: برای حفظ و دفاع از حقوق مردم و بیت‌المال با قاطعیت با پدیده زمین‌خواری، ویژه‌خواری و رانت‌خواری برخورد می‌شود.
وی در راستای پیشگیری از این قبیل جرایم بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه پیشگیری از تغییر کاربری غیرمجاز تلاش کنند تا از تبعات بعدی آن جلوگیری شود.   بیشتر بخوانید: آزادسازی ۱۲ هکتار از اراضی حریم رودخانه در شهرستان ابهر زنجان   انتهای پیام/ برچسب ها: رفع تصرف اراضی احقاق حقوق عامه تغییر کاربری بوشهر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رفع تصرف اراضی احقاق حقوق عامه تغییر کاربری بوشهر استان بوشهر اراضی ملی رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، حامد صادقی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال ۲۸۰۰ متر مربع از اراضی ملی آباد بخش مرکزی که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی افزود: مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

کد خبر 6089926

دیگر خبرها

  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • خسارت خشکسالی به ۱۴۰ هزار هکتار محصول گندم بوشهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه