Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:03:37 GMT

موکب‌های محرم در شهرستان دشتی برپا نمی‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۸۶۰۷

موکب‌های محرم در شهرستان دشتی برپا نمی‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری صبح دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان دشتی با بیان اینکه وضعیت شیوع بیماری کرونا در این شهرستان بسیار نگران کننده است، اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک با عادی انگاری در سطح جامعه به حد بسیار پایینی رسیده است.

وی افزود: دورهمی ها و مسافرت‌ها از عوامل ایجاد وضعیت موجود هستند که در این زمینه نیز باید اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های ذیربط انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری ادامه داد: اجرای طرح واکسیناسیون بر اساس اولویت بندی و گروه‌های تعریف شده در سطح شهرستان به نحو مطلوب در حال اجرا بوده و برای واکسیناسیون معلمان نیز آموزش و پرورش با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان فضای مناسب پیش بینی کند.

وی اضافه کرد: بسیج و هلال احمر با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان هشدارهای وضعیت سخت موجود را در سطح جامعه به منظور رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی اطلاع رسانی کنند.

نادری گفت: نیروی انتظامی در خصوص اتوبوس‌هایی که کاروان‌های زیارتی را به مشهد می‌برند ضمن تذکر به مالکین و راننده‌های اتوبوس‌های مذکور از تردد و خروج این اتوبوس‌ها جلوگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: صنوف شهرستان به منظور همراهی با کادر درمان و هشدار به جامعه و شهروندان در زمینه وضعیت نامناسب شیوع کرونا در شهرستان در روز سه شنبه تعطیل هستند.

نادری یادآور شد: با توجه به نزدیکی ماه محرم و صفر هیچ‌گونه موکبی در سطح شهرستان بر پا نمی‌شود و مراسم و برنامه‌ها بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی و رعایت پروتکل‌های مربوطه انجام می‌پذیرد.

کد خبر 5271001

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی غلامرضا مهرجو بوشهر ویروس کرونا عید غدیر خم کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا بوشهر شیوع کرونا عکس استانها گرگان خطبه های نماز جمعه شیراز اردبیل مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد

دریافت 50 MB

به گزارش خبرنگار مهر، موکب عزاداری امام جعفر صادق (ع) با همت شهرداری بجنورد برپا شد.

کد خبر 6096165

دیگر خبرها

  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند