Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در نشست رئیس جمهور با مدیران ارشد دولت تدبیر و امید گفت: آقای روحانی وقتی در سال ۹۲ عهده دار مسئولیت شدند کشور با تهدید‌ها و فرصت‌های ویژه‌ای روبه‌رو بود، ما همه چیز را زود فراموش می‌کنیم، در آن سال تحریم‌های شورای امنیت ذیل فصل هفتم، تحریم‌های اتحادیه اروپا، کنگره و ریاست جمهوری آمریکا کشور را در شرایط سختی قرار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی که دولت را تحویل گرفتیم کشور در شرایط سخت رکود تورمی بود، همچنین سیاست داخلی در اوج اختلافات بود؛ به طوری که رئیس جمهور علیه رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه نوار پخش می‌کرد و علیه آن‌ها حدف می‌زد، پس از آن انتخاباتی در سال ۹۲ برگزار و نتیجه آن این شد که مردم امید به تغییر و اصلاح امور پیدا کردند.

جهانگیری گفت: در سال ۹۴ برجام امضا شد؛ دستاورد‌های زیادی را در همان ۲.۵ سال به دست آوردیم و تورم کاهش و رشد اقتصادی و سرمایه گذاری افزایش یافت، بخش خصوصی فعال و اشتغال ایجاد شد؛ همچنین انسجام قوای سه گانه زیاد شد و از دی ۹۴ اتفاق مهمی افتاد و برجام به عنوان بزرگترین دستاورد دیپلماسی ایران، امضا شد. ایران با قدرت‌های بزرگ مذاکره کرد و نتیجه مذاکرات این بود که آمریکایی‌ها گفتند ایران سر ما کلاه گذاشت؛ البته که دروغ می‌گویند هیچکس سر دیگری کلاه نگذاشته است.

این خبر در حال تکمیل است/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور تورم کشور تحریم های ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با سفیر ایران در لبنان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به  تسریع در  این کار دعوت کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

وی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل ماموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت‌ علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به  تسریع در  این کار دعوت کرد. 

وزیر امور خارجه تاکید کرد: به نظر می‌رسد کشور‌های منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

بررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیانهشدار سفیر ایران در لبنان به رژیم اسرائیل و حامیانش

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است