Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم ادینبورگ در حالی برگزار می شود که فیلم قصیده گاو سفید تنها نماینده سینمای ایران در بخش فیلم‌های بلند داستانی حضور دارد.

جشنواره ادینبورگ که از قدیمی ترین جشنواره‌های فیلم دنیاست از ٢٧ مرداد تا ٣ شهریور/١٨ تا ٢٥ آگوست در اسکاتلند بریتانیا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم همچنین به زودی در هفتادمین جشنواره فیلم ملبورن استرالیا که مهمترین جشنواره فیلم در این کشور است و  از تاریخ  ۱۴ تا ۳۱ مرداد(۵ تا ۲۲ آگوست) برگزار می شود به نمایش در می‌آید.

فیلم قصیده گاو سفید اولین حضور جهانی خود را در بخش مسابقه اصلی هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین پشت سر گذاشت و موفق به دریافت جایزه تماشاگران از این جشنواره شد. این فیلم همچنین در دومین حضور بین‌المللی خود در بخش هفته منتقدین جشنواره ترایبکای نیویورک به روی پرده رفت.

مریم مقدم، علیرضا ثانی‌فر، آوین پوررئوفی و پوریا رحیمی سام بازیگران نقش‌های اصلی این فیلم هستند.

برچسب‌ها مریم مقدم فیلم قصیده گاو سفید سینمای ایران در جهان غلامرضا موسوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریم مقدم فیلم قصیده گاو سفید سینمای ایران در جهان مریم مقدم فیلم قصیده گاو سفید سینمای ایران در جهان غلامرضا موسوی قصیده گاو سفید جشنواره فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر سعید ابیت اظهار کرد: همزمان با آئین سنتی طلب باران و پنجاه به در دومین جشنواره روستایی و عشایری در این استان قزوین دایر می‌شود.

وی افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی‌های انجام شده عشایر این استان در این جشنواره با برپایی سیاه و سفید چادر حضور فعال خواهند داشت.

وی اظهار داشت: عشایر از طوایف، ایلات و مناطق مختلف استان با عرضه محصولات لبنی، گیاهان دارویی، صنایع دستی، پخت نان و آش‌های محلی توانمندی‌های خود را بعنوان جامعه مولد به معرض نمایش خواهند گذاشت.

ابیت یادآور شد: این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت امسال در محل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از ساعت ۱۵ الی ۲۱ همراه با بازی‌های محلی و بومی اقوام ایرانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6097703

دیگر خبرها

  • نوای خوشِ هزار دف؛ از کردستان تا سراسر ایران
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • جشنواره فرهنگی گل بابونه در شهر پول برگزار می شود
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی