Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@16:18:09 GMT

واکنش جدید شهریار مغانلو به پیشنهاد سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۹۱۴۸

واکنش جدید شهریار مغانلو به پیشنهاد سپاهان

شهریار مغانلو، مهاجم قرضی باشگاه پرسپولیس نسبت به پیشنهاد سپاهان واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شهریار مغانلو، مهاجم باشگاه سانتاکلارا پرتغال که نیم فصل به صورت قرضی در باشگاه پرسپولیس بازی کرده است هنوز نسبت به آینده خودش بی اطلاع است. پرسپولیسی‌ها مایل به تبدیل قرارداد او از قرضی به دائمی هستند، ولی باشگاه سانتاکلارا رقمی نزدیک به ۵۰۰ هزار دلار طلب کرده که کمی سنگین به نظر می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، در همین راستا، اما شایعه شده باشگاه سپاهان به سانتاکلارا اعلام کرده حاضر است رقم درخواستی برای صدور رضایتنامه شهریار مغانلو را بپردازد. از طرفی شایعه دیگری به راه افتاده که باشگاه سپاهان با سانتاکلارا به توافق رسیده که محمد محبی، ستاره فصل گذشته اش را به این تیم بدهد و در عوض شهریار مغانلو را به خدمت بگیرد.

این شایعات در حالی مطرح شده که باشگاه سپاهان نسبت به آن واکنشی نداشته است، ولی پرسپولیسی‌ها اعلام کرده اند علاقمند هستند برای فصل بعدی هم این مهاجم را در اختیار داشته باشند. در همین راستا، شهریار مغانلو گفت و گویی با ایلنا داشته و خودش هم از پیشنهاد سپاهان اظهار بی اطلاعی کرده است. «باور کنید اصلاً در جریان این موضوع نیستم و هیچ اطلاعی در این خصوص ندارم و فقط مثل شما این اخبار را در رسانه‌ها و فضای مجازی خوانده‌ام. من همانطور که گفتم فعلاً در حال استراحت هستم و بعد از یک فصل طولانی و سخت نیاز دارم چند روز استراحت کنم و بعد از آن مشخص خواهد شد که تکلیفم چیست.»

او همچنین درمورد اینکه یک خبر موثق درباره آینده اش بدهد هم ۲ بار گفته است: «به خدا نمی‌دانم!»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهریار مغانلو پرسپولیس سپاهان شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!

پیرمرد هتاک سپاهانی با محرومیت سنگینی مواجه شد.

طرفداری | کمیته انضباطی تصمیم قاطعی در مورد پیرمرد پرحاشیه سپاهانی گرفت.

یکی از هواداران مسن سپاهان در بازی با پرسپولیس صحبت‌های عجیبی را مطرح و به زنان پرسپولیسی اهانت کرد. موضوعی که واکنش تند اهالی فوتبال را به دنبال داشت.

کمیته انضباطی حکم خود را در مورد این هوادار صادر کرد و نوشت:

کمیته انضباطی فدراسیون: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود، نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال ،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • نخستین واکنش یحیی السنوار به پیشنهاد مطرح شده در قاهره برای توافق
  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • واکنش سپاهان به بیانیه پرسپولیس: گستاخی بزرگی بود
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!  
  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان