Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@21:59:00 GMT

جشنواره «فرفره» برگزیدگانش را شناخت

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۹۲۳۵

جشنواره «فرفره» برگزیدگانش را شناخت

جشنواره فرهنگی‌هنری فرفره «کودکان و دوران کرونایی» با اعلام برگزیدگان در چهار بخش داستان کوتاه، شعر، نقاشی و عکاسی به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا به نقل از دبیرخانه جشنواره فرفره، در اولین دوره این رویداد بیش از ۴۰۰ اثر در چهار بخش داستان‌ کوتاه، شعر، عکس و نقاشی‌ به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و اعضای هیئت انتخاب بر اساس قوانین جشنواره، گروه‌بندی سنی صاحبان آثار، ارتباط با موضوع محوری جشنواره و همچنین سطح کیفی، ۱۰ اثر در بخش داستان کوتاه بزرگسال، ۱۰ اثر در بخش داستان کوتاه کودکان و نوجوانان، ۱۰ اثر در بخش شعر بزرگسال، ۶ اثر در بخش شعر کودکان و نوجوانان، ۸ اثر در بخش نقاشی خردسال، ۲۲ اثر در بخش نقاشی کودکان، ۹ اثر در بخش نقاشی نوجوانان، ۱۵ اثر در بخش عکاسی بزرگسالان و ۲۶ اثر در بخش عکاسی کودکان و نوجوانان را واجد شرایط برای مرحله داوری شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس هیئت داوران جشنواره فرفره؛ فریدون عموزاده خلیلی (رئیس هیئت داوران)، علی خانجانی(داوری بخش شعر و داستان)، علیرضا کریمی‌صارمی (داوری بخش عکس)، معصومه یزدانی (داوری بخش شعر و داستان)، زهرا موسوی (داوری بخش شعر) و هدی حدادی (داوری بخش نقاشی)، پس از بازبینی، بررسی و خواندن آثار منتخب، بر اساس محتوا و قرابت موضوعی با محور اصلی جشنواره و ازریابی‌های فنی، تخصصی و برگزاری جلسات، آثار برگزیده و شایسته تقدیر را مشخص کردند.

برگزیدگان اولین دوره جشنواره فرفره بدین شرح معرفی شده‌اند:

بخش داستان

برگزیده گروه سنی کودکان: زینب محمدی مقانک

برگزیده گروه سنی بزرگسالان: به صورت مشترک زهرا شاهی – فاطمه سرمشقی

شایسته تقدیر گروه سنی کودکان: به صورت مشترک مریم قنبرنژاد – محمدامین حیدری

شایسته تقدیر گروه سنی بزرگسالان: سمیرا قیومی

بخش شعر

شایسته تقدیر گروه سنی بزرگسالان: به صورت مشترک سمیه تورجی – سمیه بابایی

بخش نقاشی

برگزیده گروه سنی خردسال: هستی سعیدی

برگزیده گروه سنی کودکان: سینا مددی

برگزیده گروه سنی نوجوان: حجت الهام‌بخش

شایسته تقدیر گروه سنی خردسال: ریحانه بهداروند

شایسته تقدیر گروه سنی کودکان: آترین افشاری توانا

شایسته تقدیر گروه سنی نوجوان: سارا آبای‌فینی

بخش عکاسی

برگزیده گروه سنی کودکان: سارا پاکدل

برگزیده گروه سنی بزرگسالان: پرسا پزشکیان

شایسته تقدیر گروه سنی کودکان: فاطمه عبادی

شایسته تقدیر گروه سنی بزرگسالان: عباس رحمانی

این رویداد با موضوع محوری «کودکان و دوران کرونایی» در دی‌ماه ۱۳۹۹ فراخوان خود را با توجه به اهمیت این دوران تاریخی با هدف فرهنگ‌سازی، آموزش ارزش‌ها، هنجارها، الگوهای زیست‌اجتماعی و بهبود سبک زندگی کودکان و نوجوانان با همکاری ماهنامه «قلک» و سازمان‌ها و موسسات فرهنگی و اقتصادی اعلام کرد.

بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره با وجود برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام‌شده برای برگزاری اختتامیه اولین دوره جشنواره فرفره و دعوت از تمامی برگزیدگان و منتخبان این دوره، با توجه به تصمیم شورای سیاست‌گذاری و مدیران اجرایی جشنواره، در شرایط کنونی به دلیل شیوع ویروس کرونا و قرارگیری در پیک پنجم و همچنین لزوم رعایت تمامی موارد بهداشتی، این رویداد اختتامیه حضوری نخواهد داشت.

بر این اساس منتخبان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت و شبکه‌های اجتماعی جشنواره به نشانی www.capf.ir و @capf.ir مراجعه کرده یا با دبیرخانه این رویداد تماس بگیرند تا از نحوه دریافت جوایز خود مطلع شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره فرفره ویروس کرونا شایسته تقدیر گروه سنی گروه سنی بزرگسالان کودکان و نوجوانان برگزیده گروه سنی گروه سنی کودکان جشنواره فرفره بخش داستان اثر در بخش بخش نقاشی داوری بخش بخش شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

 حبیب غزنوی رییس دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: گسترش فرهنگ قرآن و اهل‌بیت (ع) باید سرلوحه تمامی امور قرار گیرد و با نور ایمان و نور قرآن حرکت کرده و جامعه‌ای سعادتمند بسازیم.
 
 وی ادامه داد: تمسک به قرآن راه نجات و رستگاری انسان است، خداوند راه‌های نجات و رستگاری فراوانی برای انسان قرار داده است، یکی از راه‌های رسیدن به سعادت، تزکیه نفس است.
 
حبیب غزنوی گفت: انسان هر وقت آیه‌های قرآن را تلاوت می‌کند برای آن تازگی دارد چرا که هر آیه قرآن یک معجزه الهی است.
 
  محمد هادی عباسی، معاون دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: مراسم تقدیر از برگزیدگان بخش آوایی، بخش معارفی و سایر بخش‌های بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه در بخش کارکنان، دانشجویان و اساتید در مسجد فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.
 
وی ادامه داد: فعالیت‌های مرتبط با قرآن و عترت در صدر اولویت‌های معاونت دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.
 
 عباسی ادامه داد: همه ساله جشنواره قرآن و عترت ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان رشته‌های پزشکی و تابع وزارت بهداشت در بخش‌های مختلف و به همت کانون قرآن و عترت شهید فیروزی برگزار می‌گردد و امسال هم شاهد افرایش درصد مشارکت ثبت نام کنندگان در رقابت‌های اولیه این جشنواره بودیم.
 
وی افزود: به لطف خدا و به همت همکارانمان در مرکز قرآن و عترت شهید فیروزی جزو نخستین دانشگاه‌هایی هستیم که مراسم تقدیر از برگزیدگان مرحله نخست بیست و هشتمین دوره مسابقات را برگزار کرده ایم.
 
 عباسی گفت: نتایج دیگر بخش‌های این جشنواره در مرحله داوری کشوری است که پس از اعلام، به اطلاع دانشجویان عزیز، کارکنان گرامی و اعضا محترم هیئت علمی خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات شاهد ثبت نام اولیه ۶۵۰ نفر از اعضاء خانواده دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بودیم.
 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • ۸۴ تیم برگزیده جشنواره ملی لکوکاپ ایران شدند
  • جشنواره ملی روستایی ـ عشایری در ۸ روستا برگزار می‌شود