Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@01:15:22 GMT

آقای گل در قم ماندنی شد / مدل جدید فردوس در لیگ 1400

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۹۳۶۰

آقای گل در قم ماندنی شد / مدل جدید فردوس در لیگ 1400

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، روح‌الله ایثاری که در مسابقات فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یکی از ارکان اصلی نتایج تیم فردوس قم بود و عنوان بهترین گلزن و تاثیرگذارترین بازیکن این تیم را به خود اختصاص داد، بعد از یک دوره کوتاه مدت بازی در خارج از کشور بار دیگر در این تیم ماندگار شد.

ایثاری که در نقل و انتقالات فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر باشگاه‌های کشور با چند پیشنهاد جدی و وسوسه‌انگیز از سایر رقبای لیگ برتری روبه‌رو بود سرانجام با مدیران تیم فوتسال فردوس قم به توافق رسید تا برای ششمین فصل متوالی حضور در لیگ برتر، باز هم برای نماینده استان قم به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایثاری که بعد از اتمام فصل گذشته مسابقات لیگ برتر ایران راهی لیگ باشگاه‌های کشور تاجیکستان شده بود، از هفته پنجم به جمع فردوسی‌ها اضافه شده و می‌تواند برای نماینده قم توپ بزند، بازیکنی که در فصول گذشته گلزن‌ترین بازیکن نماینده قم بوده و اکثرا جزو مدعیان آقای گلی لیگ برتر قرار داشته است.

تیم فوتسال فردوس قم این فصل کادر فنی جدیدی را تشکیل داده و با توجه به شرایط موجود با نفرات جدیدی نسبت به دوره قبل لیگ برت در فصل ۱۴۰۰ حضور می‌یابد، در ادامه مهلت نقل و انتقالات این دوره بازی‌های لیگ برتر فرزین مهری بازیکن فصل گذشته تیم شهید منصوری قرچک را هم به خدمت گرفت.

نماینده قم که تمرینات خود را زیر نظر علی زندی‌پور سرمربی جدید خود آغاز کرده بعد از قرعه کشی لیگ برتر برای آماده‌سازی پیش فصل چند روزی در شهر شاهرود اردو زد و بعد از اینکه قرارداد سیدحسین رضوی، شهاب بشری، سیدمصطفی موسوی‌خواه و مهدی رستمی را تمدید کرد، با محمدحسین کوهستانی و سعید قلندری بازیکنان با سابقه قمی که فصل پیش در تیم شهید منصوری قرچک توپ می‌‌زدند نیز قرارداد بسته است.

فردوس قم همچنین با سیدعلی حسینی، شهاب فتحی‌زاده آقای گل فصل گذشته لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، امیر احمدپور دروازه‌بان باسابقه لیگ برتری و محمدرضا احمدی بازیکن فصل گذشته ایمان شیراز قرار داد بسته و مسعود عباسی از تیم دلسوختگان قم به عنوان یک استعداد جوان قمی و بازیکنان رده امید همانند امیرحسین معظمی، سجاد هاشم‌پور، فردین قاسمی و امیرحسین زینلی را نیز در ترکیب این فصل خود دارد.

به نظر می‌رسد مجتبی نعمتی دروازه‌بان آماده این تیم که دوران مصدومیت را سپری می‌کند و یکی دو بازیکن دیگر لیست نماینده قم را تکمیل خواهند کرد، ضمن اینکه علی زندی‌پور سرمربی فردوس در کادر فنی خود بعد از انتخاب سعید دل‌انگیز به عنوان دستیار اول، سعید ایمانی را به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها، فرید نقش‌بند را به عنوان آنالیزور و هادی پهلوان را به عنوان بدن‌ساز انتخاب کرد، همچنین رضا فرجاد مانند فصول گذشته پزشک‌یار و علی مسعودی سرپرست نماینده قم خواهند بود تا این تیم در هفته نخست لیگ برتر روز ۱۴ مرداد در قم میزبان شهروند ساری باشد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم فوتسال ليگ برتر فردوس باشگاه های کشور نماینده قم فصل گذشته لیگ برتر فردوس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول

جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۸ تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد ۸۰ متری در خیابان بهداشت، حداقل باید ۱.۷ میلیارد تومان تومان هزینه کرد.

به گزارش مشرق، نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۸» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۸۰ متری در منطقه ۱۸ محله بهداشت تهران با عمر ۳ سال ساخت، نیازمند حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۸ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۸) عمر ساختمان متراژ قیمت کل (تومان)
ابراهیم‌آباد ۱۳۹۰ ۹۷ ۳,۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
بهداشت ۱۴۰۰ ۸۰ ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تولید دارو ۱۴۰۰ ۷۵ ۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
خلیج‌فارس ۱۴۰۰ ۸۸ ۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سعید آباد ۱۴۰۲ ۹۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاد آباد ۱۴۰۰ ۷۷ ۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک امام خمینی (ره) ۱۳۹۲ ۷۳ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک فردوس ۱۳۹۶ ۸۶ ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک مسلمین ۱۳۷۵ ۷۵ ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک ولیعصر ۱۴۰۱ ۶۰ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوی هفدهم شهریور ۱۴۰۰ ۸۵ ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
یافت‌آباد جنوبی ۱۴۰۳ ۸۰ ۴,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • باغ بدشگون به سینمای ایران رسید
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران
  • شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت