Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@04:14:22 GMT

چه رنگی برای کابینت آشپزخانه مناسب است

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۹۴۰۱

چه رنگی برای کابینت آشپزخانه مناسب است

کابینت جزئی جدا نشدنی از آشپزخانه است. انتخاب رنگ مناسب برای کابینت آشپزخانه، زیبایی منحصر‌به‌فردی به آشپزخانه شما می‌دهد. انتخاب رنگ کابینت علاوه‌بر زیبایی آشپزخانه، تاثیر به سزایی در روحیه افراد دارد. انتخاب رنگ کابینت به عواملی همچون ابعاد خانه، تم خانه و رنگ سرویس آشپزخانه بستگی دارد.

به نظر شما چه رنگی برای کابینت آشپزخانه مناسب است؟ معمولا اکثر افراد به دنبال رنگ‌های خنثی و سفید برای کابینت‌هایشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رنگ‌ها به دلیل هماهنگی بسیار بالایی که با اکثر رنگ‌ها و سبک‌های چیدمانی دارند انتخاب خوبی هستند؛ اما با ریسک کردن در انتخاب رنگ کابینت و انتخاب گزینه‌های به‌روز و جذاب، جلوه ویژه‌ای به خانه و آشپزخانه‌تان خواهید داد. اگر قصد تعویض یا خرید کابینت را دارید، دست نگه دارید. ابتدا این مقاله را به‌طور کامل مطالعه کنید و سپس برای انتخاب و خرید کابینت دست به‌ کار شوید. در این مطلب شما را با رنگ‌های جذاب، کاربردی و اصول انتخاب رنگ کابینت آشنا خواهیم کرد.

چرا توجه به اصول انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه اهمیت بسیاری دارد؟

انتخاب رنگ و طرح کابینت تاثیر بسیاری در زیبایی آشپزخانه دارد. پس از ورود به آشپزخانه اولین چیزی که نظر اکثر افراد را به سمت خود جلب می‌کند رنگ و طرح کابینت‌ها است. اگر رنگ کابینت با کاغذ دیواری و چیدمان خانه همخوانی نداشته باشد، دکوراسیون خانه کاملا نامنظم و معمولی به نظر می‌رسد.

کابینت را می‌توان یکی از اصلی‌ترین مکمل‌های دکوراسیون منزل به شمار آورد. رنگ کابینت می‌تواند آشپزخانه شما را بزرگتر از آنچه که هست به نمایش بگذارد. بنابراین با انتخاب یک رنگ کابینت زیبا و منحصر به فرد و خرید یراق آلات کابینت مطابق با رنگ انتخابی، آشپزخانه خود را از یک آشپزخانه معمولی به یک آشپزخانه شیک و مدرن تبدیل کنید.

چگونه رنگ کابینت را انتخاب کنیم؟

پیش از پاسخگویی به سوال چه رنگی برای کابینت آشپزخانه مناسب است، بهتر است به این نکته اشاره کنیم که در انتخاب رنگ کابینت علاوه‌بر سلیقه، موارد بسیار مهمی را باید در نظر بگیرید. ابعاد آشپزخانه یکی از نکات مهمی است که قبل از انتخاب رنگ کابینت باید آن را مشخص کنید. اگر آشپزخانه بزرگی دارید به راحتی می توانید هر رنگی را برای کابینت خود و با توجه به سلیقه و چیدمان منزل‌تان انتخاب کنید. اما برای آشپزخانه‌های کوچک پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های روشن استفاده کنید.

رنگ روشن با انعکاس نور، باعث بزرگتر دیده شدن فضای آشپزخانه می شود. ابتدا رنگ دیوار یا پس زمینه آشپزخانه را انتخاب کرده و سپس مطابق با آن رنگ کابینت را انتخاب کنید. بهتر است رنگ کابینت با رنگ دیوار، کفپوش آشپزخانه و سایر قسمت های آشپزخانه در یک تناژ رنگی قرار گیرد. همچنین می توانید یراق آلات کابینت را با سرویس آشپزخانه از یک خانواده رنگی سفارش دهید. برای انتخاب رنگ کابینت و یراق آلات مورد نظر آن می‌توانید از یک مشاوره با تجربه دکوراسیون کمک بگیرید.

رنگ سفید، کرم و آبی روشن، بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک

 اگر آشپزخانه خانه شما ابعاد کمی دارد پیشنهاد می‌کنیم با انتخاب رنگ‌های روشن مانند رنگ سفید، کرم، زرد و آبی روشن آشپزخانه خود را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهید. رنگ‌های روشن با انعکاس نور باعث بزرگتر شدن آشپزخانه می‌شوند. انتخاب سرامیک سفید در کنار کابینت‌هایی با رنگ‌های ذکر شده می‌تواند آشپزخانه را بزرگتر از حد معمول در معرض دید قرار دهد.

انتخاب رنگ‌های زرد، آبی و سبز روشن برای آشپزخانه انتخاب بسیار جسورانه‌ای است. اگر چیدمان خانه شما بر اساس سبک‌های وینتیج و فانتزی باشد، این رنگ‌ها زیبایی خانه شما را تکمیل می‌کنند.

کابینت مشکی، زیبایی تمام عیار آشپزخانه شما

رنگی خاص‌تر و از زیباتر از رنگ مشکی برای چیدمان خانه سراغ دارید؟ رنگ مشکی یکی از رنگ‌های جذابی است که می‌توانید برای رنگ کابینت‌ها از آن استفاده کنید. رنگ مشکی برای آشپزخانه‌های بزرگ و خانه‌هایی که در آن‌ها آشپزخانه به سبک جزیره ساخته شده‌اند انتخاب بسیار خوبی است.

پیشنهاد می‌کنیم درب کابینت‌های مشکی را شیشه‌ای سفارش دهید تا ترکیب شیشه با رنگ مشکی یک سبک کلاسیک و مدرن را در آشپزخانه ایجاد کند. برای یراق آلات کابینت مشکی رنگ می‌توانید از رنگ‌های طلایی یا مسی استفاده کنید؛ ترکیب این دو رنگ جلوه ویژه‌ای به آشپزخانه شما می‌دهند. کابینت مشکی برای خانه‌هایی با چیدمان‌های سبک کلاسیک یا سلطنتی انتخاب بسیار مناسبی است.

آشپزخانه شاد و پرانرژی با انتخاب رنگ قرمز برای کابینت

در هر مکانی که برای چیدمان از رنگ قرمز استفاده شود، انرژی و سرزندگی در آن فضا جریان پیدا می‌کند. داشتن یک آشپزخانه با کابینت‌های قرمز رنگ نیز حس شادی و انرژی را به میزبان و میهمانان منتقل می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم برای کابینت‌های قرمز رنگ از دستگیره مخفی کابینت استفاده کنید تا جلوه کابینت بر اثر رنگ و طرح متفاوت دستگیره از بین نرود.

کابینت قرمز رنگ با انعکاس نور، آشپزخانه را تا حدودی روشن و بزرگتر از حالت واقعی نشان می‌دهد؛ اما با این حال کارشناسان طراحی داخلی پیشنهاد می‌دهند کابینت قرمز را برای آشپزخانه‌های بزرگ و نورانی استفاده کنید. وجود چندین کابینت قرمز در آشپزخانه کوچک و بدون نور، اکسیژن و انرژی فضا را کاهش می‌دهند.

رنگ سبز و طوسی، انتخابی بی‌نظیر برای داشتن کابینت‌های مینیمال

به دنبال یک رنگ ساده و جذاب برای کابینت‌های آشپزخانه‌تان هستید؟ تمام پیشنهادات روی میز را کنار بگذارید و به سراغ رنگ طوسی یا سبز ملایم بروید. با انتخاب رنگ سبز طبیعت و اکسیژن را به خانه می‌آورید و فضای آشپزخانه را به یک فضای آرامش بخش و مینیمال برای اعضای خانواده تبدیل می‌کنید.

رنگ سبز انتخابی بی‌نظیر برای انواع آشپزخانه‌ها با ابعاد و چیدمان‌های مختلف است. سبز ملایم به راحتی با تمام رنگ‌ها ترکیب می‌شود و آشپزخانه شما را به یک باغچه مینیمال و دوست داشتنی تبدیل می‌کند.

یکی دیگر از رنگ‌هایی که می‌توانید در سبک‌های مینیمال وساده از آن‌ برای رنگ درب کابینت استفاده کنید، رنگ طوسی است. کابینت طوسی در کنار کاشی‌های رنگی با طرح‌های زرد و خاکستری، آشپزخانه را به یک گالری هنری تمام عیار تبدیل می‌کند. اکسسوری‌های زرد آشپزخانه در کنار کابینت‌های طوسی علاوه‌بر زیبایی بصری، باعث گردش نور در فضا نیز می‌شوند.

خرید یراق آلات کابینت با بالاترین کیفیت از فروشگاه تجهیز یراق

در این مطلب با معرفی اصول انتخاب رنگ کابینت و معرفی چند مورد از پرطرفدارترین رنگ‌های کابینت پاسخ شما را پیرامون سوال چه رنگی برای کابینت آشپزخانه مناسب است، مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که مطالعه کردید با توجه به ابعاد آشپزخانه، سبک چیدمان خانه و سلیقه خود می‌توانید رنگ‌های متفاوتی را برای کابینت آشپزخانه‌تان استفاده کنید.

یراق آلات کابینت از جمله مکمل‌هایی هستند که در کنار رنگ کابینت تاثیر بسیاری در زیبایی آشپزخانه دارند. با انتخاب یراق آلات باکیفیت و مقاوم می‌توانید تا سال‌های طولانی از هزینه‌های اضافی در امان باشید. فروشگاه اینترنتی تجهیز یراق با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه فروش انواع یراق آلات آشپزخانه همراه شما عزیزان خواهد بود. برای خرید انواع یراق آلات کابینت می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین در سایت تجهیز یراق ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. شماره تماس 02191070056 پل ارتباطی شما با فروشگاه اینترنتی تجهیزیراق است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: انتخاب رنگ کابینت یراق آلات کابینت پیشنهاد می کنیم برای آشپزخانه آشپزخانه شما استفاده کنید چیدمان خانه آشپزخانه ها کابینت ها خانه شما رنگ مشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»

کتاب «حسنا و ملکه‌های رنگی» به قلم نسیبه استکی با توجه به یکی از دغدغه‌های روز نوجوانان از سوی نشر جمکران منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در سال‌های اخیر، مهمان تازه‌ای به جمع بحران‌های نوجوانی اضافه شده است؛ مهمانی که روی مصرف بی‌جا و ریخت و پاش زیاد اصرار می‌کند و هرچه از در بیرونش می‌کنیم باز از پنجره برمی‌گردد. تجمل‌گرایی و پرداختن به امیال، مهمان تازه و البته ناخوانده نوجوان‌های ماست.

کتاب «حسنا و ملکه‌های رنگی» به قلم نسیبه استکی که به تازگی از سوی انتشارات جمکران به چاپ رسیده، با دغدغه پرداختن به همین موضوع نوشته شده است. در معرفی این اثر آمده است: «حسنا و ملکه‌های رنگی»، دنیایی را که نوجوان ما فکر می‌کند، ایده‌آل است نشانش می‌دهد و ذره ذره طعم بودن در این دنیا را به او می‌چشاند. دنیایی که در آن همه چیز حتی پله‌ها، صندلی و دیوارها برق می‌زنند. هزاران کمد لباس نو وجود دارد و فقط اگر سری به یکی از کمد جواهرات ملکه بزنیم دهانمان باز می‌ماند. اما واقعاً درون این دنیای پرزرق و برق همه چیز همین قدر بی عیب و نقص است؟!

«حسنا» که شخصیت اصلی داستان ماست، آیا می‌تواند بی‌ترس از حیله‌های ملکه و فکر دلتنگی خانواده‌اش اینجا بماند؟! اصلاً شاید حسنا هم ملکه شود و در این دنیای قشنگ، قصری برای خودش بسازد، شاید هم اسیر این چیزها نشود و یاد حرف‌های پدرش بیفتد که همیشه می‌گفته «با این چیزها دست و پای ذهنت رو می‌بندی، ذهنی که بسته شد، دیگه نمی‌تونه آزادانه رشد کنه».

ورود «شهر شکل‌ها 2» به کتابفروشی‌ها

کتاب «حسنا و ملکه‌های رنگی» که برای گروه سنی نوجوان نوشته شده، تلاش دارد تا با زبانی شیرین و ورود ماجراهای جذاب به متن داستان، دست مخاطب خود را بگیرد و به یکی از مهمترین دغدغه‌های نوجوانان امروز پاسخ دهد. دو راهی انتخاب بین علایق شدید وجودمان و ارزش‌های درست، محور اصلی کتاب است؛ محوری که خوراک نوجوان امروزی و مهمان‌های جدیدش است.

رمان نوجوان «حسنا و ملکه‌های رنگی» در 172 صفحه و با قیمت 105 هزار تومان به تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر شده است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

حسنا همین که می‌خواست به خانه برگردد، چیزی طلایی روی سنگ جلویش برق زد. حسنا عاشق جواهرات بود، از هر نوعش؛ بدل یا واقعی، انگشتر یا النگو مهم نبود.

یک قدم به جلو برداشت. پایش لیز خورد و نزدیک بود بیفتد توی دریا. باید زود برمی‌گشت. همین حالا هم بیش از اندازه دیر کرده بود، ولی نمی‌توانست بی خیال آن جسم براق شود. دوباره نفس گرفت و سر جایش ایستاد. بعد آهسته به جلو خم شد. همین که نوک دستش با آن شی براق تماس پیدا کرد، سنگ زیر پایش شروع به لرزیدن کرد. لرزید و لرزید و یک‌دفعه پایین رفت... .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)
  • تصاویری پر بازدید از صحرای فوق‌العاده عربستان با رنگی خاص (فیلم)
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • معرفی کابینت های جدید
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر