Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@22:16:32 GMT

آغاز واکسیناسیون در دانشگاه اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۹۵۰۴

آغاز واکسیناسیون در دانشگاه اصفهان

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان از آغاز واکسیناسیون در این دانشگاه خبرداد.

مرتضی حاج حسینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن سال تحصیلی جدید و اهمیت سلامت استادان، کارکنان و دانشجویان از یک طرف و ازدحامی که در مراکز واکسیناسیون وجود دارد، پس از رایزنی‌هایی که با مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام شد، مقرر شد با توجه به فضا، امکانات و ظرفیتی که در دانشگاه وجود دارد برای رفاه حال همکاران دانشگاهی واحدی به منظور واکسیناسیون راه‌اندازی شود تا در یک فضای آرام و بدون استرس واکسیناسیون همکاران دانشگاهی انجام شود که در این ارتباط سالن نیلفروش زاده تجهیز و آماده خدمت رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارتباط با اولویت واکسیناسیون خانواده آموزش عالی دانشگاه اصفهان اعلام کرد: بنا بر تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا تمام اعضای هیأت علمی در تمام رده‌های سنی و کارکنان بر اساس رده سنی اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا می‌توانند طبق نوبتی که برای آنها پیامک می‌شود به سالن نیلفروش زاده مراجعه و جهت واکسیناسیون اقدام کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان افزود: امروز کار تزریق واکسن با واکسیناسیون  ۱۳۰نفر از کارکنان انتظامات، دفتر فنی و فضای سبز دانشگاه آغاز شد و از امروز واکسیناسیون اساتید در رده‌های سنی و کارکنان طبق رده سنی اعلام شده با ظرفیت ۲۵۰ نفر در روز ادامه می‌یابد.

حاج حسینی همچنین اعلام کرد: واکسینه کردن دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در آزمایشگاه و خوابگاه حضور دارند نیز در دستور کار است و همکاران مرکز بهداشت در حال هماهنگی هستند تا در آینده نزدیک واکسیناسیون این دانشجویان نیز آغاز شود.

به گزارش ایسنا، وی در مورد نوع واکسن گفت: فعلاً آنچه در اختیار ما قرار گرفته واکسن سینوفارم است.

وی در مورد افرادی که دوز اول را دریافت کرده‌اند، گفت فعلا تزریق برای نوبت اول انجام می‌شود و به دلیل اینکه ممکن است واکسنی که این افراد در نوبت اول دریافت کرده‌اند با واکسنی که تزریق می‌شود تفاوت داشته باشد بهتر است این افراد به همان محلی که دوز اول را دریافت کرده‌اند مراجعه کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه درباره افرادی که به کرونا مبتلا شده‌اند نیز گفت: این افراد باید با پزشک مرکز بهداشت که در سالن نیلفروش زاده مستقر است در خصوص زمان مناسب برای واکسیناسیون با شرح حال خود مشورت کنند.

حاج حسینی افزود: طبق توافقی که با مرکز بهداشت استان داشتیم و در راستای کمک به واکسیناسیون ملی، افراد درجه اول خانواده اعضای هیأت علمی و کارمندان نیز می‌توانند بر اساس رده سنی اعلام شده از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا، در دانشگاه واکسینه شوند که در این خصوص مرکز بهداشت دانشگاه در حال برنامه ریزی است.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه اصفهان مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان

امیر سرتیپ دوم خاموشی با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان، از بخش های مختلف این یگان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خاموشی فرمانده هوانیروز ارتش با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور نیروی زمینی ارتش از دانشکده و کلاس‌های خلبانی و فنی، ساختمان‌های در حال بازسازی و بازسازی و تجهیز شده، کتابخانه تخصصی، آشپزخانه و سایر قسمت های این مرکز بازدید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان از امروز
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان با شعار «دهان دریچه سلامت» از امروز
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲۱ شعبه اخذ رای سمیرم و لنجان
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد