Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@03:07:36 GMT

قهوه فوری را در بازار چند بخریم؟

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۹۵۵۷

قهوه فوری را در بازار چند بخریم؟

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  قهوه فوری همواره گزینه مناسبی برای رفع خستگی‌ افراد است، اگر این روزها از گرمای هوا کلافه شده‌اید، می‌توانید با استفاده از شیر، بستنی و ترکیب آن با قهوه فوری، لذت نوشیدن  نوشیدنی خنک را تجربه کنید .

قیمت  انواع قهوه فوری در بازار  به شرح زیر است:

نام محصول  قیمت (تومان) قهوه فوری جاکوبز مدل Cronat Gold مقدار 200 گرم ۱۶۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۷۳۰  پودر قهوه اسپرسو ترکیبی بمب انرژی شاران - 250 گرم ۵۷.۰۰۰  قهوه اسپرسو بن مانو مدل آرتیمان وزن 250 گرم ۶۹.۰۰۰ قهوه اسپرسو بن مانو مدل پریسکا 250 گرمی ۷۵.۰۰۰
  قهوه اسپرسو بن مانو مدل مانوکا 250 گرمی ۸۵.۰۰۰ بسته ساشه قهوه علی کافه مدل Black Gold به همراه بسته ساشه قهوه کلسنو مدل Americano   ۱۷۴.۴۰۰ قهوه مهمت افندی مدل کلاسیک 100 گرمی ۵۰.۰۰۰

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت قهوه قهوه فوری قهوه اسپرسو قهوه فوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه ۶۰۰ گرمی تولید زباله شهروندان یزدی

محمدرضا برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد میزان زباله‌های شهر به تفکیک نوع آن‌ها، بیان کرد: به‌طور میانگین ۶۷ الی ۷۰ درصد پسماندهای تولیدی، پسماند تر (مواد آلی) و حدود ۳۰ درصد پسماند خشک است.

وی با اشاره به اینکه پسماندها به دو بخش قابل بازیافت و غیرقابل بازیافت تقسیم می‌شوند، ادامه داد: تفکیک از مبدأ و جمع‌آوری پسماند خشک به سه روش در حال انجام است.

برزگر تصریح کرد: یکی از روش‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک، روش سنتی بوده که هفته‌ای یک مرتبه با مراجعه به درب منازل شهروندان انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد ادامه داد: جمع‌آوری پسماند خشک به‌صورت هوشمند از طریق منظومه خدمات یکپارچه یزد من و برنامه بازپس یکی دیگر از روش‌ها است و همچنین جمع‌آوری در ایستگاه‌های ثابت سطح شهر و ایستگاه گلماند یکی دیگر از روش‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک است.

کد خبر 6086741

دیگر خبرها

  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • سرانه ۶۰۰ گرمی تولید زباله شهروندان یزدی
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • ذخیره سازی بیش از ۵۲ میلیون مترمکعب آب در پشت سد‌های گرمی
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید