Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:24:20 GMT

امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال اهورا بهبهان واگذار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۹۷۲۷

امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال اهورا بهبهان واگذار شد

ایسنا/خوزستان امتیاز یک تیم ورزشی دیگر از خوزستان نیز واگذار شد.

در حالی که چند روزی است، بحث واگذاری امتیاز تیم فوتسال اهورای بهبهان به سپاهان اصفهان مطرح شده است، مسئولان باشگاه خوزستانی حاضر به گفت‌وگو در این زمینه نشدند و تلاش‌های خبرنگار ایسنا برای گفت‌وگو با این مسئولان و پاسخ به چرایی واگذاری این امتیاز بی‌نتیجه بود اما سازمان لیگ فوتسال در نهایت این موضوع را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، با اعلام سازمان لیگ، امروز نامه‌ای از باشگاه اهورای بهبهان مبنی بر واگذاری امتیاز این تیم، به دست آن‌ها رسیده است و همین امروز (۱۱ مرداد) نیز مشکل خروج از استان این باشگاه حل و واگذاری امتیاز آن‌ها قطعی شد.

متاسفانه در سال‌های اخیر چندین تیم به دلایل مختلف امتیاز خود را به استان‌های دیگر واگذار کرده‌اند که از جمله آن می‌توان به امتیاز تیم فوتبالی اروند خرمشهر و تیم فوتبال ساحلی شهید جهان‌نژادیان آبادان اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان ليگ برتر فوتسال استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده کندوان یک طرفه شد

ایسنا/مازندران فرمانده پلیس راه کندوان گفت:با توجه به حجم زیاد مسافر، محور کندوان از صبح امروز از مرزن آباد مسدود و از سمت تهران کرج یک طرفه شد.

سرگرد محمد احمدی دقایقی قبل در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تعطیلی روز شنبه و حجم مسافر زیاد به سمت شمال، اظهار کرد: این محور از ساعت هفت صبح  امروز از بالای طویر مرزن آباد بسمت تهران و کرج مسدود شد.

وی افزود: برای کاهش بار ترافیک در حال حاضر تنها از سمت تهران و کرج به سمت شمال تردد جریان دارد.

سرگرد احمدی از رانندگان خواست تا ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سبقت غیر مجاز بپرهیزند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • بارش شدید باران همراه با طوفان در بهبهان + فیلم
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • برتری فوکوئوکا به تک گل استثنائی زاهدی
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • جاده کندوان یک طرفه شد