Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم چهلمین روز درگذشت شادروان «مهشاد کریمی» - خبرنگار محیط زیست ایسنا - فردا در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

مراسم چهلمین روز درگذشت شادروان «مهشاد کریمی» فردا سه شنبه (۱۲ مردادماه) از سوی خانواده و ایسنا در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س)- قطعه ۲۵۵ - از ساعت ۱۷ تا ۱۸و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شادروان مهشاد کریمی خبرنگار محیط زیست ایسنا در جریان ماموریت بازدید از پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه در روز چهارشنبه (۲ تیرماه) در حادثه واژگونی اتوبوس در حوالی نقده ، جان خود را از دست داد علاوه بر او ریحانه یاسینی - خبرنگار ایرنا - فوت کرد و ۲۱ خبرنگار و عکاس دیگر آسیب دیدند. در حالی چهل روز از این حادثه می‌گذرد که بر اساس نظر قوه قضاییه نیمی از تقصیر برعهده راننده و نیمی دیگر مربوط به مسوولان بوده است و پیگیری پرونده ادامه دارد و  هنوز مقصران این حادثه معرفی و با آنها برخورد نشده است.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مهشاد کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیسی قلی‌پور درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او متولد سال ۱۳۲۱ در روستای گودعلی سلاخ در ۱۸ کیلومتری شمال غرب بجنورد و از آخرین بازماندگان بخشی های شمال خراسان بود.

عیسی بخشی علاوه بر نوازندگی دوتار، خواننده قهاری نیز بود. وی که اصالتاً ترک زبان است علاوه بر آوازی که به زبان مادری‌اش می خواند به زبان کردی خراسانی نیز آواز می خواند.

این هنرمند پیشکسوت که از راه کشاورزی و نیز نوازندگی در مراسم و مجالس امرار معاش می کرد تاکنون شاگردان زیادی تربیت کرده که علاوه بر فرزندانش محمود احمدی، محمد طاهری، مهدی گوهری و ناصر پهلوان را می توان نام برد.

وی در جشنواره های بین المللی، ملی و استانی بارها خوش درخشیده بود و همچنین نشان درجه یک هنری را نیز دریافت کرده بودند.

مراسم تشییع این هنرمند فردا ساعت ۱۰ از مقابل سالن گلشن بجنورد انجام می شود.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902736

دیگر خبرها

  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • عیسی قلی‌پور درگذشت
  • تکلیف نامعلوم عرضه خودروهای وارداتی از فردا!
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور
  • قطعه ای از بهشت در زمین + فیلم
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا