Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مطلب قصد داریم یکی از نرم‌افزارهای حسابداری مناسب را به شما معرفی کنیم. هاترا یک نرم‌افزار حسابداری حاصل همکاری گروهی از متخصصین IT و کارشناسان و مدیران مالی و حسابداری با تجربه است.

به گزارش برنا، در این مطلب قصد داریم یکی از نرم‌افزارهای حسابداری مناسب را به شما معرفی کنیم. هاترا یک نرم‌افزار حسابداری حاصل همکاری گروهی از متخصصین IT و کارشناسان و مدیران مالی و حسابداری با تجربه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه نرم‌افزاری هاترا علاوه بر تولید یک نرم افزار حسابداری جامع به نرم‌افزارهای حسابداری اصناف مختلف را نیز تولید نموده است. ازجمله محصولات تخصصی هاترا می‌توانیم به نرم‌افزار حسابداری جامع، شرکتی، تولیدی، بازرگانی، خودرویی، رستورانی، فروشگاهی و سنگ‌بری اشاره کرد. در ادامه به معرفی نرم افزار حسابداری شرکتی، نرم افزار حسابداری فروشگاهی و نرم افزار فروشگاه اینترنتی می‌پردازیم.

نرم افزار حسابداری شرکتی

نرم افزار حسابداری شرکتی هاترا یک نرم‌افزار تخصصی یکپارچه است که در آن تمامی فرآیندهای مالی شرکت شما با بیش‌ترین سرعت ثبت می‌گردد.

در نرم افزار حسابداری شرکتی هاترا می‌توانید عملیات مربوط به چک‌های دریافتی و پرداختی خود را همراه با کلیه اسناد ضمانتی مشتریان و طرف‌های حساب خود ثبت نمایید. هاترا به شما این امکان را می‌دهد که کلیه قراردادها، پیش فاکتورها و فاکتورها و تعدیلات فروش را به‌طور کامل ثبت کنید.

نرم افزار حسابداری شرکتی هاترا گزارش‌های دقیقی از وضعیت فروش شرکت در اختیار شما قرار می‌دهد، ازجمله گزارش‌های فروش نرم افزار حسابداری شرکتی هاترا می‌توانیم به گزارش فروش و مرجوعی کالا به تفکیک انواع کالا، گروه کالا و بازه‌ی زمانی، سابقه‌ی فروش و .... اشاره‌کنیم که تمامی این گزارش‌ها در نرم افزار حسابداری هاترا کمک می‌کند تا شما به‌عنوان یک مدیر تصمیم‌های بهتری در جهت رشد شرکت خود بگیرید و یا بتوانید تحلیل‌های صحیح و گزارش‌های دقیقی به مدیریت خود ارائه بدهید.

یکی دیگر از ویژگی‌های نرم افزار حسابداری شرکتی هاترا، امکان استفاده چندین کاربر به‌طور هم‌زمان از نرم‌افزار حسابداری با سطوح دسترسی مشخص و قابلیت ارتقا نرم‌افزار در صورت لزوم می‌باشد.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی

نرم افزار حسابداری فروشگاهی هاترا یک نرم‌افزار حسابداری تخصصی ویژه فروشگاه می‌باشد که به‌منظور بهبود فرآیندهای کسب‌وکارهای فروشگاهی اعم از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هایپرها، فروشگاه‌های اینترنتی، فروشگاه‌های متوسط و کوچک طراحی و تولیدشده است. هاترا به شما کمک می‌کند تا اطلاع دقیقی از بدهکاران و طلبکاران، موجودی انبار کالاها، چک‌هایی که برای تأمین‌کنندگان کالا صادر کرده‌اید و یا حتی از مشتریان خود دریافت کرده‌اید، اینکه بتوانید آن دسته از کالا و محصولاتی را که به‌صورت اقساط فروخته‌اید، ثبت کنید، اقساط مشتریان خود را رهگیری کنید و به طور کلی بتوانید در کم‌ترین زمان و با بیش‌ترین دقت امور مالی فروشگاه خود را مدیریت کنید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی هاترا با امکان اتصال به دستگاه‌های بارکد خوان، صندوق فروشگاهی، ترازوهای دیجیتال، پرینترها و چاپگرهای فاکتور، دستگاه‌های کیوسک سفارش گیری و ... فرآیندهای خریدوفروش، حتی انبارگردانی و مدیریت انبار فروشگاه شمارا سرعت ببخشید.

سادگی در کاربری و ظاهر گرافیکی زیبای نرم افزار حسابداری فروشگاه هاترا همچنین برای شما این امکان را فراهم می‌کند که با هر سطح دانشی که از حسابداری دارید بتوانید به‌راحتی از این نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی استفاده کنید.

مهم‌ترین مزیت این نرم افزار حسابداری فروشگاهی گزارش‌های دقیق آن از فروش کالا، پرفروش‌ترین کالاها، کم‌فروش‌ترین کالاها، محاسبه پورسانت بازاریاب‌ها و گزارش فروش در بازه‌های زمانی مشخص می‌باشد که به مدیریت جهت تصمیم‌گیری‌های خرید و تأمین کالاها. قیمت‌گذاری‌ها و تخفیف‌ها و اشانتیون‌ها بسیار کمک می‌کند.

علاوه بر این‌ها نرم افزار حسابداری فروشگاهی به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که شما می‌توانید به‌راحتی انواع تخفیف‌ها و اشانتیون‌ها را در بازه‌های زمانی مشخص و حتی روی کالاهای مشخص، تعریف کنید و آن را مستقیم به دستگاه‌های سفارش‌گیری، صندوق و بارکد خوان خود ارسال نمایید.

در کنار تمامی این مزیت‌های که برای یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی بیان کردیم در ادامه می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که امکان اتصال به فروشگاه اینترنتی به چه میزان می‌تواند درروند یک کسب‌وکار فروشگاهی الخصوص فروشگاه‌های اینترنتی تأثیرگذار باشد.

نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی

با توجه به تغییر سبک زندگی و مشاغل امروزی استفاده از فروشگاه اینترنتی بسیار رواج دارد و این تغییرات یک چالش جدید برای صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی ایجاد کرده است و آن حسابداری فروشگاه‌های اینترنتی است که به‌صورت 24 ساعته در حال فعالیت هستند و تراکنش‌های مالی در آن‌ها اتفاق می‌افتد و اهمیت حسابداری این دست کسب‌وکارها آنجایی چشم‌گیر می‌شود که معمولاً حسابداران 8 ساعت در محل کار خود باقی می‌مانند و عموماً نیز به‌قدری مشغله‌های کاری گسترده دارند که حجم کاری بسیار بالایی دارند . ازاین‌رو یک نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید تمامی خریدوفروش‌هایی که از طریق وب‌سایت فروشگاهی انجام می‌شوند را به‌طور دقیق و به‌موقع ثبت نمایید، به‌گونه‌ای که پس از تأیید نهایی حسابدار در نرم‌افزار ثبت نهایی شود. یعنی درواقع حسابداران پس از چک کردن تمامی فروش‌هایی که روی وب‌سایت انجام‌شده است نیازی به ثبت دستی ندارد و فقط تأیید انجام می‌دهد به این صورت به‌طور چشمگیری از حجم کاری آن‌ها کاسته می‌شود.

نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی هاترا درواقع یکی از قابلیت‌های نرم افزار حسابداری فروشگاهی هاترا است که از طریق آن می‌توانید تمامی فاکتورهای صادرشده از طریق وب‌سایت را به‌طور اتوماتیک در نرم افزار حسابداری فروشگاهی خود ثبت نمایید.

هم‌چنین از دیگر امکانی که نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی هاترا برای شما فراهمی می‌کند این است که می‌توانید تمامی عملیات فروش، برگشت از فروش، موجودی انبار و …. را که در سایت فروشگاه رخ می‌دهد در نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی به‌صورت اتوماتیک ثبت نمایید.

همچنین نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی هاترا این امکان را به شما می‌دهد که با بروز رسانی قیمت‌ها و موجودی کالا در نرم‌افزار حسابداری،  اطلاعات کالا نیز در وب‌سایت شما به‌روزرسانی شود.

 زمان‌بندی تمامی این به‌روزرسانی‌ها از سایت به نرم‌افزار و از نرم‌افزار به سایت با توجه به میزان فروش و تغییرات مدنظر شما در نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی هاترا قابل تنظیم است.

در کنار تمامی این مواردی که هم برای نرم افزار حسابداری شرکتی و هم برای نرم افزار فروشگاهی هاترا بیان کردیم می‌توانیم به مواردی که برای تمامی نرم‌افزارهای حسابداری فارغ از نوع فعالیت کسب‌وکارهای اهمیت دارد اشاره‌کنیم. مواردی که یک نرم‌افزار حسابداری اصولی و دقیق باید آن‌ها را رعایت کند. در ادامه به بیان این موارد می‌پردازیم.

اهمیت امنیت و تعیین سطوح دسترسی در نرم‌افزار حسابداری

یکی دیگر از امکاناتی که نرم‌افزار حسابداری هاترا این است که می‌توانید به‌راحتی سطوح دسترسی افراد را در این نرم‌افزار حسابداری تعیین نمایید و به‌طور جزی مشخص نماید کدام کاربر بانام کاربری و رمز عبور مشخص به چه اطلاعاتی در نرم‌افزار دسترسی داشته باشد.

یکی دیگر از بزرگ‌ترین امکانات امنیتی نرم افزار حسابداری هاترا این است که کاربر ادمین یا اصطلاحاً مدیر سیستم می‌تواند تمامی تغییرات کاربران دیگر را  در نرم افزار حسابداری هاترا را بانام و تاریخ و نوع تغییر به‌طور کامل مشاهده نماید.

تا اینجا به‌طور خلاصه  نرم افزار حسابداری هاترا را معرفی کردیم و برخی از ویژگی‌های این نرم افزار حسابداری را بیان نمودیم. اما یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌هایی که نرم افزار حسابداری هاترا را از دیگر نرم‌افزارهای حسابداری متمایز می‌کند این است که نرم‌افزار هاترا به‌طور 24 ساعته و هرروز هفته از پشتیبانی آنلاین  برخوردار است به‌طوری‌که استفاده‌کنندگان از هاترا در صورت برخورد با مشکل احتمالی می‌توانند به‌صورت آنی از خدمات پشتیبانی این نرم‌افزار استفاده کنند.

همچنین هاترا برای تمامی نرم‌افزارهای حسابداری خود در هنگام نصب و استقرار 10 ساعت آموزش کار جامع کار با نرم‌افزار و یک سال خدمات پشتیبانی رایگان در نظر می‌گیرد.

برای اطلاع از لیست کلیه محصولات و امکانات نرم افزارهای حسابداری هاترا می‌توانید به آدرس www.hatrasoft.com مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نرم افزار حسابداری حسابداری شرکتی حسابداری فروشگاهی حسابداری فروشگاه اینترنتی نرم افزار حسابداری فروشگاهی نرم افزار حسابداری نرم افزارهای حسابداری یک نرم افزار حسابداری نرم افزار حسابداری فروشگاه های اینترنتی نرم افزار نرم افزار ثبت نمایید گزارش ها وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا

 استفاده طولانی مدت از تلفن همراه یا پردازش‌های سنگین گوشی نظیر بازی کردن یا خروجی گرفتن فیلم یا محتوا و همچنین استفاده طولانی مدت از آن هنگام شارژ کردن، باعث بالا رفتن دمای گوشی و افزایش چند برابری مصرف باتری خواهد شد.

از دیگر مواردی که ممکن است دمای گوشی را بالا ببرد به‌روزرسانی گوشی یا استفاده از نرم افزار‌های قدیمی که ایرادات آن توسط توسعه دهنده برطرف نشده است.

در بخش سخت افزاری نیز استفاده دائمی از داده‌های تلفن همراه و همچنین اتصال مداوم بلوتوث گوشی به دستگاه‌هایی مانند ساعت یا هدفون می‌تواند دمای گوشی را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد. فیلمبرداری یا فعال بودن مداوم دوربین گوشی نیز دیگر عاملی است که علاوه بر خالی کردن باتری گوشی می‌تواند دمای گوشی را به شدت بالا ببرد چرا که همزمان پردازنده و دوربین با یکدیگر فعالیت دارند و به این ترتیب دمای دستگاه به شدت افزایش پیدا می‌کند.

علاوه بر این استفاده از گوشی در محیط‌های بسیار گرم یا قرار دادن گوشی در معرض نور مستقیم خورشید می‌تواند دمای گوشی را بالا ببرد. داغ شدن گوشی جدا از احتمال آسیب رساندن به دست کاربر و یا خطر انفجار گوشی، در صورت مداوم بودن این موضوع می‌تواند به پردازنده و قطعات سخت افزاری گوشی آسیب جدی وارد کند.

پایین آوردن دمای تلفن در هنگام شارژ

برای پایین آوردن دمای تلفن در زمان شارژ کاربر بهتر است گوشی خود را از شبکه وای فای یا داده تلفن همراه قطع کند و علاوه بر این اتصال گوشی به دستگاه‌های دارای بلوتوث نیز بهتر است به طور کامل قطع شده باشد.

گفتنی است که استفاده از شارژر‌های بیسیم و همچنین شارژر‌هایی با ولتاژ بالاتر از توان گوشی یا آدابتور‌های متفرقه نیز می‌تواند دمای گوشی را تا حد زیادی بالا ببرد که دلیل آن فشار آمدن به برد شارژ و باتری گوشی است.

نحوه صحیح شارژ کردن باتری گوشی

برای جلوگیری از افزایش دمای گوشی هنگام شارژ کردن بهتر است آن را در بازه بین ۲۰ تا ۸۰ درصد شارژ کنند؛ این بازه همان بازه سلامت باتری گوشی است که توسط شرکت‌های سازنده تلفن همراه نیز تایید شده است. در صورت شارژ در این بازه، گوشی هرگز داغ نخواهد شد و کاربر می‌تواند پس از شارژ از گوشی خود به طور کامل استفاده کند.

پایین آوردن دمای گوشی در هنگام بازی یا پردازش سنگین

به طور کلی اجرای بازی‌های آنلاین یا دارای گرافیک بالا یکی از اصلی‌ترین دلایل بالا رفتن دمای گوشی و آسیب رسیدن به باتری است. برای کاهش دمای گوشی در هنگام بازی کاربر نباید گوشی را به شارژ متصل کند چرا که این کار به باتری گوشی فشار بسیار زیادی وارد می‌کند و باتری گوشی حرارت بالایی را از خود خارج می‌کند. جدا از این بهتر است کاربران هنگام اجرای بازی‌های سنگین یا اینترنتی گوشی خود را از قاب محافظ خارج کنند تا پردازنده گوشی بتواند حرارت را از گوشی خارج کند و گوشی با دمای محیط سازگار شود.

گفتنی است که برخی شرکت‌های تولید کننده لوازم گیمینگ فن‌های خنک کننده‌ای را تولید کرده اند که حتی برخی از آنها می‌تواند دمای گوشی را به زیر حالت عادی بیاورد و به این ترتیب از رسیدن آسیب به گوشی جلوگیری شود.

جلوگیری از داغ شدن گوشی در نور آفتاب

استفاده از گوشی در فضای باز و به خصوص زیر نور آفتاب یکی از عوامل اصلی برای بالا بردن گرمای گوشی است چرا که در این شرایط گوشی به طور خودکار نور صفحه نمایشگر را تا انتها افزایش خواهد داد و به این ترتیب مصرف باتری و دمای گوشی بالا خواهد رفت. 

علاوه بر این تابش نور خورشید بر گوشی باعث افزایش بسیار زیاد دمای گوشی خواهد شد و سلامت و عمر باتری و پردازنده گوشی را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. بهتر است کاربران زیر نور مستقیم و در دمای بالا از گوشی خود استفاده زیادی نداشته باشند و یا در صورت نیاز به محیط دارای سایه مراجعه کنند.

نرم افزار‌های عامل افزایش دما گوشی

برخی از نرم افزار‌ها که در پس زمینه فعالیت دارند می‌توانند دمای گوشی کاربر را افزایش دهند چرا که این نرم افزار‌ها به طور مداوم در حال به‌روزرسانی اطلاعات خود هستند و به این ترتیب بخش زیادی از توانایی پردازش و همچنین حافظه رام دستگاه را درگیر خواهند کرد و به این ترتیب دمای گوشی نیز افزایش خواهد یافت. برای غیر فعال کردن دسترسی به پردازش پس زمینه کافی است کاربر وارد تنظیمات نرم افزار‌ها از بخش تنظیمات گوشی شده و با پیدا کردن نرم افزار‌های کم استفاده خود اقدام به خاموش کردن پردازش پس زمینه آنها کند.

کند شدن گوشی و افزایش دما حتی در مصارف عادی و روزمره هم خبر از درگیر شدن حافظه و پردازشکر به صورت همزمان می‌دهند که دلیل نرم افزاری آن ویروسی شدن گوشی است. برای رفع این مشکل بهتر است ابتدا کاربر یک نرم افزار آنتی ویروس برای گوشی خود نصب کند و در صورتی که مشکل برطرف نشد، کاربر باید به طور کامل اطلاعات گوشی را حذف و تلفن خود را در حالت کارخانه راه اندازی کند.

پر بودن گوشی باعث افزایش دما می‌شود

هنگامی که یک گوشی موبایل حافظه کافی نداشته باشد، پردازشگر نمی‌تواند پردازش‌های خرد یا همان اطلاعات کش را ذخیره کند و بنابراین به پردازنده فشار زیادی وارد خواهد شد که در نهایت این فشار خود را در قالب افزایش دمای پردازنده نمایش خواهد داد.

به طور کلی گوشی‌های هوشمند جدید با افزایش دما و رسیدن به دمای خطرناک برای گوشی، مانع از استفاده کاربر از گوشی می‌شود و کاربر در این شرایط اعلان رسیدن گوشی به دمای بسیار بالا را دریافت خواهد کرد. دراین صورت کاربر باید گوشی را از شارژ قطع کرده (هرچند که گوشی به صورت خودکار مانع از شارژ شدن می‌شود) و گوشی را محیطی سرد و بدون قاب قرار دهد. گفتنی است در صورتی که گوشی اعلان افزایش دما به کاربر نشان ندهد و کاربر همچنان با دمای بالا با گوشی کار کند، احتمال انفجار یا آتش گرفتن گوشی وجود خواهد داشت.

منبع: آنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • فیلترشکن گران‌تر از اینترنت؛ گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳