Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رتبه ۹ رشته تجربی از اصفهان گفت: هدف من پزشکی دانشگاه تهران است و به تمامی متقاضیان کنکور سراسری ۱۴۰۱ پیشنهاد می‌کنم که به هدف خود توجه ویژه داشته و برای رسیدن به آن به مدت یک سال تلاش بی‌وقفه داشته باشند. - اخبار استانها -

آوا فاضلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به علت موفقیت خود در کنکور 1400 اظهار داشت: طی مدت زمان تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا برای بعضی از دروس به صورت شخصی کلاس شرکت کردم اما این در حالی است که در قدم نخست سعی داشتم به کتاب‌های وزارتی مسلط و سپس به استفاده از کتاب‌های کمک درسی بپردازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره نقش کلاس‌های کنکور و تقویتی در موفقیت خود بیان کرد: بدون شک کلاس‌های دروس تخصصی را دارای تاثیر به سزایی در موفقیت خود می‌دانم، چرا که درس‌های عمومی تنها نیاز به توجه ویژه از سوی خودمان دارد.

رتبه 9 رشته تجربی از اصفهان افزود: برای شرکت در کلاس‌های کنکور از سوی موسسه‌ها پیشنهاداتی داشتم، اما این در حالی است که برای حضور در کنکور سراسری 1400 از هیچکدام یک از کلاس‌های کنکور استفاده نکردم. لازم است است که از خانواده خود نیز برای حمایت، مهیا کردن آرامش، شرایط و امکانات لازم تقدیر و تشکر کنم.

وی پیرامون ساعات مطالعه خود تصریح کرد: در ابتدا با روزانه 7 تا 8 ساعت مطالعه، درس خواندن را برای کنکور سراسری 1400 از تابستان سال گذشته آغاز کردم، در حالی که پس از عید نوروز و از ابتدای سال جاری میانگین روزانه 13 تا 14 ساعت مطالعه داشتم.

فاضلی ادامه داد: در سال کنکور مدرسه می‌تواند برای دانش‌آموز حاشیه ساز باشد، چراکه هدف مدرسه معمولاً متفاوت است، اما این در حالی است که مدرسه برای بعضی از دروس نیز امری ضروری بوده و موجب نظم بخشیدن به درس خواندن دانش‌آموز می‌شود.

رتبه پنجم کنکور ریاضی: 9 ساعت در روز درس خواندم / فقط در کلاس‌های فوق برنامه مدرسه شرکت کردمرتبه هفتم کنکور رشته ریاضی: روزانه ‌7 ساعت درس می‌خواندم / اعتقادی به کلاس کنکور نداشتمرتبه پنجم کنکور زبان:‌‌ برای موفقیت در کنکور از پایه دهم شروع کردم/ سئوالات کنکور امسال سخت بود

وی با اشاره به سختی کنکور سراسری 1400 اظهار داشت: به نظر من سختی کنکور سراسری 1400 که اغلب گفته می‌شود، صحت ندارد و به استثنایی درس ریاضی مابقی درس‌ها دارای سوالات استاندارد بود که می‌توانست تفاوت دانش‌آموزان متوسط از خوب و خیلی خوب از خوب را مشخص کند. در درس ریاضی نیز سوالات خارج از کتاب درسی وجود نداشت و تنها به علت سختی برای کنکور مناسب نبود.

رتبه 9 رشته تجربی از اصفهان خاطرنشان کرد: هدف من پزشکی دانشگاه تهران است و به تمامی متقاضیان کنکور سراسری 1401 پیشنهاد می کنم که که به هدف خود توجه ویژه داشته و برای رسیدن به آن به مدت یک سال تلاش بی وقفه داشته باشند.

انتهای پیام/167/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کنکور سراسری 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان ایرانی امروز از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در حمایت از مردم فلسطین و دانشجویان آمریکایی در سراسر کشور در دانشگاه هایشان دست به تجمع خواهند زد.

درهمین راستا، معاونت آموزشی وزارت علوم در بخشنامه ای به تمامی دانشگاه ها اعلام کرد امروز یکشنبه کلاس های درسی دانشگاه ها جهت برگزاری تجمع برای حمایت از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ الی ۱۴ تعطیل شوند.

متن بخشنامه قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم به دانشگاه ها به شرح زیر است:

همان‌گونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به‌ویژه کشورهای آمریکایی و غربی براساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشردوستانه را رقم زدند و موج مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی‌دفاع غزه روز یکشنبه نه اردیبهشت هزار و چهارصد و سه را از ساعت دوازده الی چهارده کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌نماید تا به‌همین مناسبت دانشگاهیان عزیز کشورمان با پرو با برپایی تجمعات گسترده پس‌از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معتاد به به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • کلید اولیه سؤالات کنکور 1403 + لینک سایت sanjesh.org
  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • ۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد