Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان ضمن اعلام آخرین آمار ابتلای به کرونا جنوب غرب خوزستان تا 11مرداد ماه جاری، گفت: اگر مردم دستور العمل‌ها را رعایت نکنند و تعطیلی کامل شهرها و منع تردد اعمال نشود، بروز فاجعه‌ای بزرگ در منطقه حتمی است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکراله سلمان زاده امروز دوشنبه یازدهم مرداد ماه جاری با بیان اینکه از مردم برای قطع زنجیره انتقال، درخواست کمک می‌کنیم، اظهار کرد: افزایش آمار مبتلایان و بستری در جنوب غرب خوزستان فاجعه‌بار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۱ مورد جدید مثبت داشته‌ایم که ۲۲۷ نفر مربوط به آبادان، ۱۱۱ نفر از خرمشهر و در شادگان ۵۳ مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: از این ۳۹۱ مورد مثبت جدید ۳۶۵ نفر به صورت درمان سرپایی تشخیص داده شدند که شامل ۲۱۲ نفر از آبادان، ۱۰۳ نفر از خرمشهر و ۵۰ بیمار نیز از شادگان می شوند و 15 بیمار از آبادان، هشت بیمار از خرمشهر و سه بیمار نیز از شادگان با تشخیص پزشک بستری شدند.

سلمان زاده با بیان اینکه متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک فوتی از آبادان داشتیم، اضافه کرد: طی روز گذشته ۵۷ نفر بستری و ۳۴ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده‌اند و در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان به ۲۴۵ نفر رسیده است.

مقام عالی بهداشت و درمان نوب غرب خوزستان در پایان بیان کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون۲۱۹ هزار و ۵۳۲ مورد بوده که از این تعداد ۱۳ هزار و ۷۳۷ نفر بستری و ۱۱ هزار و ۱۴۸ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود و این سه شهرستان وارد وضعیت قرمز کرونایی شده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت فاجعه منطقه آزاد اروند شادگان آبادان و خرمشهر کرونا ویروس ستاد ملی مقابله با کرونا کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی آبادان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا 11 مرداد علوم پزشکی آبادان جنوب غرب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرقت در اردبیل

 جلال آفاقی گفت: با انجام اقدام‌های پیشگیرانه در بحث سرقت در یک سال گذشته شاهد کاهش حدود ۲۵ درصدی وقوع این جرم در شهرستان اردبیل بودیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به اثربخش بودن تمهیدهای در نظر گرفته شده برای تعطیلات نوروزی، بیان کرد: همچنین نوروز امسال با تلاش‌های صورت گرفته حدود ۲۸ درصد آمار وقوع سرقت در اردبیل به نسبت مدت مشابه پارسال کاهش داشت.

بر اساس آمار نهادهای مربوطه اردبیل یکی از استان‌های امن ایران و به گفته رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل، در بحث کشف سرقت‌ها جزو سه استان برتر کشور در سال ۱۴۰۲ بوده است.

۳۳ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در استان اردبیل مربوطه به واحدهای مسکونی، مغازه‌ها، مکان‌های دولتی، خودروها، موتورسیکلت‌ها و ۶۷ درصد سرقت‌های خُرد مانند سرقت قطعات خودروها، دوچرخه‌ها و جیب‌بری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود