Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:09:10 GMT

پروتکل‌های برگزاری مراسم عزاداری محرم اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۱۰۱۴

پروتکل‌های برگزاری مراسم عزاداری محرم اعلام شد

حجت الاسلام حمید رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر از آماده سازی و ابلاغ مصوبات ستاد کرونا در خصوص برگزاری مراسم محرم خبر داد و اظهار داشت: در معیارهای جدید ملاک رنگ بندی شرایط کرونایی حذف شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: در مکان‌های مسقف بالای ۶ متر و با رعایت یک چهارم ظرفیت و برقراری فاصله گذاری اجتماعی و داشتن تهویه مناسب، برگزاری مراسم بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در فضای باز با شرط یک سوم ظرفیت امکان برگزاری مراسم وجود دارد.

حجت الاسلام رفیعی همچنین از ممنوعیت تجمع دسته‌های عزاداری خبر داد و گفت: دسته روی محلی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی بلا مانع است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه برقراری ایستگاه‌های صلواتی مجوز دریافت نکرده است، بیان داشت: امکان راه اندازی موکب سلامت وجود دارد.

وی در انتها گفت: با تصمیمات گرفته شده، توزیع غذا صرفاً به صورت بیرون بر و با بسته بندی بهداشتی خواهد بود و اجرای روضه خانگی در فضای بسته ممکن نیست.

کد خبر 5271201

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه محرم مراسم عزاداری تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا بوشهر شیوع کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل شیراز لیگ برتر فوتبال ایران ایلام برگزاری مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی