Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: اگر بی‌توجه ایی به توصیه‌های بهداشتی ادامه داشته باشد به وضعیت فاجعه‌بار کرونا در جنوب غرب خوزستان وارد می‌شویم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مهدی کریمی ظهر امروز دوشنبه 11 مرداد ماه جاری با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، اظهار کرد: آمار مبتلایان به کرونا، در آبادان، خرمشهر و شادگان روز به روز به شکل وحشتناکی در حال افزایش است و بیمارستان مرکزی کرونای ما یعنی بیمارستان آیت‌اله طالقانی کاملا پر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در حال حاضر در دیگر بیمارستان‌های ما یعنی امام خمینی(ره) و 17 شهریور آبادان، ولیعصر(عج) خرمشهر و شهید معرفی‌زاده شادگان نیز بخش‌هایی برای بستری بیماران مبتلا به کووید19 مشخص شده است و در واقع تنها بیمارستانی که هنوز وارد مدار بستری بیماران کرونایی نشده است، بیمارستان شهید بهشتی آبادان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: اگر روال به همین منوال پیش برود مجبور می‌شویم در بیمارستان شهید بهشتی نیز مبتلایان به کووید را بستری کنیم.

کریمی در پایان بیان کرد: اگر وضعیت تغییر نکند و رعایت دستورالعمل‌ها به همین ترتیب پایین باشد در آینده با شرایطی روبرو می‌شویم که در آن مجبور هستیم علاوه بر بخش‌ها از فضای پارکینگ بیمارستان‌ها یا بیمارستان‌های صحرایی نیز برای بستری استفاده نماییم.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود و این سه شهرستان وارد وضعیت قرمز کرونایی شده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فاجعه بیمارستان طالقانی آبادان کرونا ویروس افزایش بستری ها دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: در مرحله اول آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن شرکت کنندگانی از سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان شرکت کردند.
سید نادر موسوی افزود: در این آزمون ۱۱۰ نفر شرکت داشتند که از این تعداد ۶۹ خانم و ۴۱ نفر آقا بودند.
او ادامه داد: افرادی که در این مرحله کتبی امتیاز لازم را کسب کنند می‌توانند در مرحله شفاهی این آزمون شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • تداوم سامانه بارشی در اروند + فیلم
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • حس خوب حمایت
  • جوی ناپایدار در اروند
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • بارش باران در اروند
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان