Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران از آمادگی کامل مناطق ده‌گانه این مجموعه برای ورود به فصل سرما خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مهدی جمشیدی‌دانا در نشست ارائه تجربه‌ها و درس‌آموخته‌های تعمیرات خط لوله چهارم سراسری، با ارزیابی مثبت از عملکرد مناطق عملیاتی، گفت: تعمیرات خط چهارم سراسری خوشبختانه با تلاش همه‌جانبه و سریع نیروهای عملیاتی مناطق 2، 3، 5 و 10 و با همکاری و همیاری مناطق پشتیبان 1، 7 و 8 در شرایط سخت کرونایی به طور شبانه‌روزی و در حداقل زمان ممکن (26 روز) بدون هیچ حادثه و محدودیتی در انتقال گاز کشور انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حضور فیزیکی و مستمر مدیران مناطق را حین اجرای عملیات بسیار مهم دانست و افزود: یکی از دلایل موفقیت اجرای این تعمیرات مهم و گسترده، حضور فیزیکی مدیران مناطق در صحنه‌های عملیات است که سبب انسجام بیشتر نیروهای عملیاتی می‌شود و سختی‌های عملیات را کاهش داده و یا به صفر می‌رساند.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران اظهار کرد: در آینده نه‌چندان دور، کمیته فنی و تخصصی پیگرانی هوشمند با محوریت مدیریت مهندسی و طرح‌ها تشکیل می‌شود تا ضمن بررسی جزئیات تعمیرات خط چهارم سراسری، تجربه‌ها و درس آموخته‌های حاصل از این عملیات را در قالب شیوه‌نامه یکپارچه تعمیراتی، جمع‌بندی کند و در اختیار مناطق قرار دهد.
جمشیدی دانا تاکید کرد: برنامه تعمیرات اساسی خطوط انتقال و ایستگاه‌های تقویت فشار گاز نیز در حال انجام است تا در آستانه ورود به فصل‌های سرد سال، هیچ‌گونه نگرانی در زمینه تأمین و انتقال گاز کشور برای هموطنان وجود نداشته باشد.
وی در پایان گفت: کسب آمادگی کامل ما در بهره‌برداری از شبکه انتقال گاز کشور باید با حداکثر توان انجام پذیرد تا هموطنان، زمستانی بی‌دغدغه را مانند سال‌های گذشته پشت سر بگذارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتقال گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه

ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: افرادی که نتوانستند در تاریخ ۶ اردیبهشت در آزمون سراسری شرکت کنند مجدد در تاریخ ۲۱ اردیبشهت برگزار می‌شود.

سید جواد حسینی واشان، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با توجه به سیل رخ داده در زیرکوه در تاریخ ۶ اردیبهشت  و مسدوی راه‌ها بسیاری از افراد نتوانستند در کنکور شرکت کنند. 

وی بیان کرد: ۱۳۸ نفر از افراد در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی  که نتوانستند شرکت کنند آزمون در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.                                             

حسینی واشان گفت: داوطلبان می‌توانند کارت شرکت به آزمون را از روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند و در ۲۱ اردیبهشت در ۸ صبح روز جمعه آزمون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند