Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از بزرگترین سد‌های ایران، سد طالقان است که بر روی رودخانه شاهرود بنا شده است. رودی که از کوه‌های مازندران سرچشمه می‌گیرد و در مسیر جریان به دره زیبای طالقان می‌رسد. ماهی‌های زردپر، قزل آلای رنگین کمانی و کپور از جمله آبزیان داخل این دریاچه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر طالقان یکی از زیباترین ییلاق‌های کوهستانی استان البرز است. در کنار این دریاچه، آبشار‌های متعدد، کوه‌های زیبا، یخچال‌های طبیعی و چشمه‌های پرجوش و خروش از دیگر جاذبه‌های طبیعی این منطقه به حساب می‌آید. در فصل بهار و تابستان، مسافران زیادی برای استراحت و بودن در جو طبیعی آرام، راهی منطقه طالقان می‌شوند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - البرز

بیشتر بخوانید:

فیلمی از طبیعت زیبای‌ گردنه حیران در اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناظر زیبا مناطق گردشگری شهروندخبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لذت یک روز تعطیل در دل طبیعت زیبا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، برای بسیاری از خانواده‌ها پس از یک هفته کار و مشغله، زدن به دل طبیعت شاید مهمترین کار باشد.

امروز با آب و هوا و طبیعت زیبای مهاباد شاید کمتر کسی می‌توانست در خانه بماند و این همه زیبایی را از دست بدهد.

خانواده‌ها در یک روز تعطیل کنار هم جمع شده و نهار را در طبیعت خوردند. بچه‌ها هم پس از یک هفته نشستن سر کلاس و حضور در مدرسه حسابی خوشحال بودند.

مهاباد به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری آذربایجان غربی با داشتن مناطق بکر و زیبا، هر هفته میزبان میهمانانی از اقصی نقاط کشور است که روزشان را در دل طبیعت سپری می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • صخره‌نوردی بی‌نظیر بز‌های کوهی در طالقان (فیلم)
  • کردستان، مهد هنر نازک کاری
  • زریبار؛ بزرگترین دریاچه آب شیرین جهان، پذیرای گردشگران + فیلم
  • سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • لذت یک روز تعطیل در دل طبیعت زیبا
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)