Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@10:23:44 GMT

◄ ساعت حرکت قطارهای مترو تغییر نمی کند

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۱۳۷۱

◄ ساعت حرکت قطارهای مترو تغییر نمی کند

تین نیوز

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل  شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: همزمان با مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری ساعت حرکت قطارهای متروی تهران و حومه مشابه روزهای قبل است و تغییری نخواهد داشت.

به گزارش تین نیوز، علی عبداله پور در این باره افزود: ساعت حرکت قطارهای متروی تهران و حومه همزمان با مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری تغییری نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: ساعت تردد قطارهای متروی تهران و حومه همانند جدول زمانبندی روزهای قبل است و تغییری نخواهد داشت.

عبداله پور با اشاره به اینکه همزمان با شیوع موج پنجم کرونا ساعت تردد قطارهای مترو بر مبنای ساعت کاری که دولت اعلام کرده، تغییر یافته است، خاطرنشان کرد: همه تلاشمان را کرده ایم تا سرفاصله حرکت قطارها را حدالمقدور در ساعات پیک مسافری کاهش دهیم.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مراسم تنفیذ ریاست جمهوری روز سه شنبه ۱۲ مرداد و مراسم تحلیف روز پنج شنبه ۱۴ مرداد برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه مراسم تحلیف ریاست جمهوری حرکت قطارهای متروی تهران متروی تهران و حومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، غلامحسین دباغ، مدیرکل راه‌آهن استان قم در حاشیه راه‌اندازی چهارمین رام قطار مسافربری قم به مشهد، با اشاره به ظرفیت قطار رویال افزود: این قطار ۴ تخته و ۵ ستاره بوده که ظرفیت آن ۳۲۰ نفر است.

وی عنوان کرد: زمان حرکت قطار مذکور از قم ساعت ۱۵:۴۵ و از مشهد ساعت ۲۰:۴۵ خواهد بود و حرکت آن به‌صورت یک روز در میان است.

دباغ با اشاره به ویژگی زائرپذیری قم، افزود: راه‌آهن قم ظرفیت بالایی در افزایش قطار‌های مسافربری به خصوص در بین شهر‌های زیارتی دارد.

راه‌آهن قم بیش‌از ۵۰۹ کیلومتر خط اصلی، ۳۰ کیلومتر خطوط صنعتی و تجاری و ۵۰ کیلومتر خط فرعی دارد و متشکل از ۱۵ ایستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • (ویدئو) تصاویری پر بازدید از صحرای بزرگ عربستان با عنوان «حومه آخرالزمانی ریاض»