Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،علی رضایی‌شکیب رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان روز دوشنبه با اشاره به تعطیلی برخی از رشته‌های ورزشی رزمی، استخر‌های سرپوشیده، سالن‌های بدنسازی و پربرخورد از زمان شیوع کرونا تاکنون گفت: این باشگاه‌ها وام‌هایی بین ۱۵۰ میلیون ریال تا ۲ میلیارد ریال و بر اساس مساحت و نوع فعالیت دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در آبادان ۱۳۲ فضای ورزشی خصوصی و دولتی وجود دارد که از این تعداد ۲۸ مکان متعلق به اداره ورزش و جوانان آبادان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونا در شهرستان آبادان به تمام سالن‌ها و اماکن ورزشی دولتی و خصوصی تذکر کتبی داده شد تا فعالیت خود را تا اطلاع بعدی متوقف کنند.

رضایی شکیب افزود: از امروز هر باشگاه ورزشی که بر خلاف مصوبه ستاد کرونا شهرستان آبادان فعالیت داشته باشند پلمب شده و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: بازرسی روزانه از باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی این شهرستان همچنان ادامه دارد و با باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی متخلف برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه ورزشی تسهیلات کرونایی اداره ورزش و جوانان آبادان باشگاه ها سالن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود