Web Analytics Made Easy - Statcounter

الله‌کرم نصیری روز دوشنبه در نشست شورای اداری این استان که در پایان نشست ویدئوکنفرانسی رییس‌جمهوری با مدیران ارشد دولت تدبیر و امید، برگزار شد، افزود: حاصل این حجم سرمایه‌گذاری در استان تثبیت و رونق اشتغال بود به طوری که نرخ بیکاری استان از ۲۰.۹۸ درصد در سال ۹۶ به ۱۵.۲ درصد در پایان سال ۹۹ رسید.

وی همچنین از پرداخت سه هزار و ۲۶۸ میلیارد تومان تسهیلات در استان در قالب تسهیلات رونق تولید، تبصره ۱۸، کمک‌های فنی و اعتباری، مشاغل خانگی و اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان خبر داد و گفت: این تسهیلات در رونق سرمایه‌گذاری در استان نقش بسزایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری در عین حال تلاش استان در جذب سرمایه‌گذاری خارجی را به واسطه تحریم‌ها ناموفق ارزیابی کرد و گفت: این تحریم‌ها با وجود همه تلاش‌هایی که در راستای بهبود وضعیت معیشت و رفاه مردم انجام گرفت اما برای مسئولان در حوزه اقتصادی مشکلات بسیاری بوجود آورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه از برگزاری ۹۱ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان در طول سه سال اخیر خبر داد و افزود: در قالب این جلسات ۹۷۸ طرح به تصویب رسید که ۸۷ درصد این مصوبات اجرایی شده است.

نصیری همچنین از برگزاری ۱۱۹ جلسه اقتصاد مقاومتی در همین مدت در استان خبر داد و گفت: حاصل این جلسات تصویب ۸۷۴ مصوبه بود که ۶۹۴ مورد آن اجرایی و عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه در قالب تفاهم‌نامه‌های برنامه جهش تولید در استان ۷۵۰ میلیارد تومان قرارداد منعقد شده است، خاطر نشان کرد: همچنین در قالب شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ۲۳۶ مصوبه در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان به تصویب رسید.

نصیری از رشد ۲۱ درصدی تحقق درآمدهای مالیاتی استان در سال ۹۹ خبر داد و گفت: در حالی که طبق برنامه باید ۵۱۴ میلیارد تومان درآمد از این محل وصول می‌شد اما این رقم به ۶۲۳ میلیارد تومان افزایش یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری، کنترل بازار را از مهمترین برنامه‌های استان در سال‌های اخیر برشمرد و افزود: در راستای تامین کالاهای اساسی به گونه‌ای عمل شد تا در استان با کمبودی مواجه نشویم بطوریکه در ماه‌های اخیر در بحث تولید مرغ بهترین عملکرد را در بین استانهای کشور داشتیم و مازاد بر نیاز استان گوشت مرغ تولید شد.

نصیری خاطر نشان کرد: در حوزه حمایت از اصناف آسیب‌دیده از کرونا نیز ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ استان با جمعیتی بیش از ۹۷۹ هزار نفر است.

برچسب‌ها دولت تدبیر و امید چهارمحال وبختیاری سرمایه گذاری کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت تدبیر و امید چهارمحال وبختیاری سرمایه گذاری دولت تدبیر و امید چهارمحال وبختیاری سرمایه گذاری کارآمدی دولت چهارمحال و بختیاری میلیارد تومان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
- پیاده روی کارمندان ادارت شهرستان خانمیرزا به مناسبت هفته سلامت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری