Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست مقابل حریف عنوان‌دار خود از ترکیه از رسیدن به مدال برنز المپیک توکیو بازماند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک توکیو، امین میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران در دیدار رده‌بندی و برای کسب مدال برنز به مصاف رضا کایالپ دارنده ۴ طلای جهان و یک مدال نقره و برنز المپیک از ترکیه به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند و به عنوان پنجمی المپیک بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزازاده در دقایق ابتدایی مبارزه به علت کم‌کاری در خاک نشست و ۳ مرتبه متوالی توسط کایالپ بارانداز شد تا ۷ بر صفر از حریف عنوان‌دار خود در تایم نخست عقب بیفتد.

میرزازاده روز گذشته پس از پیروزی ۶ بر صفر مقابل کیم مینسئوک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی، مقابل لوپز دارنده ۸ طلای جهان و المپیک از کوبا شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت. وی سپس در این مرحله صبح امروز(دوشنبه) در گروه شانس مجدد مقابل آلن سیراریو از رومانی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد.

علیرضا نجاتی دیگر نماینده ایران در روز نخست این رقابت ها بود که با شکست مقابل حریفی از ارمنستان در دور نخست، حذف شد.

همچنین محمد علی گرایی در ۷۷ و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم دیگر نمایندگان ایران در روز دوم این رقابت‌ها بودند که با شکست در دیدار نیمه نهایی از رسیدن به فینال بازماندند و فردا برای کسب مدال برنز به مصاف رقبایشان می روند.

محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم آخرین نماینده کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌هاست که صبح فردا(سه‌شنبه) به مصاف رقبای خود می رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ توکیو مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام با شکست ذوب آهن توانست چند رکورد منحصر به فرد را در اختیار داشته باشد و همچنین طلسم‌شکنی‌هایی هم انجام دهد و این آمار پیروزی دلچسب و صدرنشینی را برای او شیرین‌تر می‌کند.

محمد ربیعی و جواد نکونام برای هفتمین بار مقابل هم قرار گرفتند و پیش از این مسابقه چهار تساوی و دو شکست سهم جواد نکونام بود و او در بازی حساس مقابل ذوب آهن توانست این طلسم را باطل کند و اولین شکست را به محمد ربیعی تحمیل کند، جواد نکونام همچنین بعد از ژوزه مورایس دومین سرمربی بود که توانست تیم محمد ربیعی را در بازی‌های خارج از خانه شکست دهد.

نکته‌دیگری که ذوبی‌ها در طول فصل آن را ثابت کرده بودند حفظ برتری زمانی بود که گل اول را به ثمر می‌رساندند و در هیچ مسابقه‌ای از لیگ برتر پس از به ثمر رساندن گل اول شکست نخورده بودند اما جواد نکونام و شاگردانش این اتفاق را رقم زدند و برای اولین بار در طول فصل توانستند ذوب آهن را در دیداری که از حریف خود پیش افتاده شکست دهند و این یک رکورد خاص برای آبی‌ها مقابل ذوب آهن به حساب می‌آید.

استقلال با شکست دادن ذوب آهن در ورزشگاه آزادی به یازدهمین پیروزی در ورزشگاه خانگی دست پیدا کردند و تنها دو دیدار دیگر تا شکست ناپذیری در ورزشگاه آزادی فاصله دارند، آنها مقابل فولاد و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی بازی خواهند کرد و اگر بتوانند در این مسابقات هم بدون شکست باقی‌ بمانند بدون شکست در ورزشگاه خانگی فصل را به پایان خواهند رساند.

نکونام در این مسابقه بیست و سومین بازی بدون شکست متوالی را هم پشت سرگذاشت تا 8 بازی دیگر با رکورد منحصر به فرد فرهاد مجیدی فاصله داشته باشد، او در صورتی که فصل آینده در استقلال حضور داشته باشد و در ادامه فصل هم همچنان بدون شکست باقی بماند، می‌تواند از لحاظ تعداد بازی به رکورد مجیدی برسد، آنها در این فصل فقط مقابل سپاهان شکست خوردند و در دیگر مسابقات شکست ناپذیر بودند.

دیگر خبرها

  • امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند
  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • اندونزی پس از 68 سال یک رویا دارد
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای