Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سخنگوی منتخبین شورای ششم شهر تهران از تقدیم برنامه‌های «هابیل درویشی» به اعضای منتخب شورای شهر ششم خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی اقراریان سخنگوی منتخبین شورای ششم شهر تهران از تقدیم برنامه‌های هابیل درویشی به اعضای منتخب شورای شهر ششم خبر داد و اظهار داشت: نشست مشترک اعضای منتخب شورای شهر تهران با ۷ نفر از نامزدهای تصدی شهرداری تهران همچنان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نشست آقای درویشی ضمن پاسخ به سوالات اعضای منتخب شورای شهر تهران برنامه‌های خود را جهت مدیریت شهر تهران برای یک دور چهارساله ارائه کرد.


سخنگوی منتخبین شورای ششم شهر تهران، با بیان اینکه هابیل درویشی با شعار" کلانشهر رفاه و آرامش" برنامه های خود را تقدیم شورا کرده است، افزود: آقای درویشی در هفت فصل تخصصی به تشریح برنامه های خود پرداخته است. 


اقراریان افزود: فقط فصل اول برنامه‌های وی در مورد حمل و نقل و ترافیک نزدیک به ۸۰ صفحه است. 
وی ادامه داد: اقدامات فوری در حوزه خطوط مترو، ناوگان‌ اتوبوسرانی و تاکسیرانی از شاخص ‎ترین آنهاست.


 براساس این گزارش، هابیل درویشی متولد ۱۳۳۵ در مشکین شهر است، وی دارای کارشناسی ارشد مدیریت است که از جمله سوابق درویشی می توان به معاون مهندسی نیروی انتظامی، مجری ارشد بخشی از آزاد راه تهران_شمال، مسئول جابه جایی پادگان قلعه مرغی و تبدیل آن به بوستان ولایت،مشاور عالی سازمان عمران و مسکن بنیاد مستضعفان نام برد.همچنین درویشی در دوران تصدی مسئولیت در متروی تهران اقدامات قابل توجهی را در خصوص احداث و بهره برداری از خطوط مترو داشته است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخاب شهردار جدید تهران شوراي شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است

به گزارش خبرگزاری مهر، سالار آبنوش شامگاه سه شنبه در صحن شورای شهر قزوین اظهار کرد: این نشانه عظمت جمهوری اسلامی است که قدرت را از تک نظری و تک قطبی زمان طاغوت نجات داد و امروز شوراها و پارلمان های مردمی تصمیم گیر مردم هستند.

وی افزود: اینکه با گرایش، سلایق و اندیشه های متفاوت در شوراها برای اقشار مردم تصمیم گیری می‌شود از برکات جمهوری اسلامی است که این موهبت باید برای نسل جوان تبیین شود.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی مناسبت های اردیبهشت ماه روز کارگر، روز معلم و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مجدداً یادآور شده و اهمیت آن را متذکر شد.

آبنوش، اراده خداوند را در مسیر رو به رشد جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت همانند واقعه طبس موثر دانست و تصریح کرد: آنچه در آن تردید نیست، مسیر درستی است که همگام با رهبری امامین انقلاب و تفکر بسیجی به لطف خداوند متعال به این ملت منتج شده است.

وی ضمن یادآوری تصمیم گیری های اثرگذار و مهم شورای شهر قزوین در ادوار گذشته ازجمله ساخت سریال شوق پرواز در حوزه فرهنگی و ساخت نخستین پل های مهم شهر قزوین با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا در آن دوره، نتایج کار گروهی، وحدت و انسجام در بین مدیران و مسئولان را متذکر شد.

منتخب مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حوزه کار فرهنگی به نمونه ای از فعالیت های فرهنگی موثر انجام شده در سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد که تحت عنوان طرحی به نام دختران حاج قاسم برگزار شده است، بیان کرد: امروز مهم ترین مسئله، پاسخ به شبهات است که لازم است برای این مهم نیز به تاسی از گذشته همان انسجام و وحدت بین همه دستگاه ها و متولیان امر ایجاد شود تا در استان شاهد شکوفایی فرهنگی و تبیینی باشیم.

آبنوش ضمن اشاره به جنگ رسانه ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان تصریح کرد: افکار عمومی مردم کشور ما پذیرنده حقیقت است و اگر در بزنگاه ها شاهد برخی رفتارهای ناخوشایند هستیم، به این معنی است که تبیین و عملیات فرهنگی مناسبی صورت نگرفته است چراکه اگر این تبیین صورت بگیرد متوجه می‌شویم اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت پذیری در جهاد تبیین است.

در ادامه علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ضمن استقبال از طرح پیشنهادی آبنوش منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از تشکیل قرارگاه فرهنگی و پشتیبانی دختران حاج قاسم با محوریت شورا، آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی استان خبر داد.

کد خبر 6093783

دیگر خبرها

  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • خروج علیه شهردار تهران
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران