Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، محمدفرید سپری هر امروز یکشنبه در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به اینکه نهاده‌های دام و طیور با ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی در اختیار تولیدکنندگان قرار داده می‌شود، اظهار داشت:  از ابتدای امسال تاکنون ۳۳ هزار و ۲۲۰ تن کنجاله سویا، ۶۵ هزار و ۶۲۷ تن ذرد و ۱۴ هزار و ۹۶۴ تن جو بین کشاورزان استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در حال حاضر از مجموع واحدهای مرغداری استان ۸۰ واحد با ظرفیت یک میلیون و ۵۳۷ هزار قطعه دارای جوجه ۴۵ تا ۵۵ روزه هستند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اعلام اینکه ۳.۴ درصد جوجه‌ریزی کشور طی چهار ماهه امسال مربوط به این استان بوده است، افزود: طی ۶ روز نخست مردادماه امسال ۷۳۱ هزار و ۲۸ قطعه جوجه‌ریزی انجام شده که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است.
سپری با اشاره به اینکه طی تیرماه امسال چهار میلیون و ۱۹۸ هزار و ۱۶۰ قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است، یادآور شد: در این ماه چهار هزار و ۸۰۰ تن مرغ هم کشتار شده است.
وی اظهار داشت: همه تلاش خود را بکار گرفتیم تا نهاده‌های مورد نیاز مرغداری‌های استان را تامین کنیم و علاوه براین در مقاطعی برای حمایت از مصرف کنندگان اقدام به توزیع مرغ منجمد توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان می‌کنیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بیانی صبح دوشنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای به صورت سیستمی از طریق سامانه توزیع سبوس گندم به تشکل‌های دامی، کارخانجات خوراک‌دام و واحدهای صنعتی دامپروری اختصاص داده شده است.

وی افزود: ۲۰ هزار تن از سبوس استحصالی کارخانجات آردسازی استان توسط تعاونی‌های دامی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار دامداران و ۱۰ هزار تن در اختیار کارخانجات خوراک دام برای تبدیل به کنسانتره دامی قرار گرفته است.

وی یادآور شد: حدود ۳۳ هزار تن کنسانتره دامی در استان تولید و توزیع شده است.

سیروس امامی مسؤول بخش تغذیه دام جهاد کشاورزی استان کردستان نیز اظهار کرد: هدف از توزیع سبوس کاهش هزینه‌های تولید و کمک به دامداران و بهره‌برداران است و تمامی تعاونی‌ها و عوامل خرید سبوس خود را با مباشرت اتحادیه دامداران و از طریق سامانه خریداری کرده و دامداران روستایی می‌توانند با مراجعه به تعاونی‌ها نسبت به تأمین سبوس موردنیاز خود اقدام نمایند.

کد خبر 6097929

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری تبدیل ۱۶۰۰ کیلومتر سیم به کابل خودنگهدار
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین
  • هدفگذاری صادرات ۱۵۰ هزار تن تخم مرغ در سال ۱۴۰۳
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین