Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ ناصر فغفوری اظهار داشت: هم اکنون در سطح استان زنجان یکهزار و 143 واحد صنعتی در حال فعالیت می باشند.
وی تصریح کرد: هم اکنون در استان 44 هزار و 148 نفر در واحدهای صنعتی مشغول به کار هستند.
این مقام مسئول عنوان کرد: 689 واحد صنعتی در شهرستان زنجان ، 216 واحد در شهرستان ابهر و 79 واحد در خدابنده مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یادآور شد: 55 واحد صنعتی در شهرستان خرمدره ، 31 واحد در ایجرود ، 28 واحد در ماهنشان ، 22 واحد در طارم و 21 واحد صنعتی در سلطانیه مستقر می باشند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان ابهر بیشترین سهم از سرمایه گذاری صنعتی استان را به خود اختصاص داده است افزود: 66 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش صنعت شهرستان ابهر و 51 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در شهرستان زنجان صورت گرفته است .
این مقام مسئول در خصوص سهم استغالزایی صنعتی در شهرستان ها گفت: 21 هزار و 949 نفر در زنجان ، 12 هزار و 403 نفر در ابهر و 3 هزار و 372 نفر در شهرستان خرمدره در واحدهای صنعتی در حال فعالیت می باشند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: صنعت و تجارت زنجان سرمایه گذاری واحدهای صنعتی صنعتی در شهرستان واحد صنعتی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افتتاح پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات کلنگ‌زنی روشنایی نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر در پایان سال گذشته، خوشبختانه در کمتر از دو ماه از آغاز عملیات اجرایی آن، شاهد خرید تجهیزات، تیرگذاری و پایان پروژه روشنایی معابر این نواحی صنعتی هستیم که این موضوع، نشان از کار و تلاش جهادی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است تا ضمن روشنایی معابر، میزان ضریب امنیت در این نواحی صنعتی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری با حمایت از واحدهای تولیدی امکان‌پذیر است و با اجرای پروژه‌های عمرانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، تلاش می‌شود، زمینه حضور سرمایه‌گذاران و رونق تولید و اشتغال در استان فراهم شود.

کد خبر 751143

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا