Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، انتشارات کتاب جمکران، تولیدات متوع و متکثری در زمینه مهدویت و امام زمان عجل الله روانه بازار نشر کرده است.محسن نعماء نیز از نویسندگان توانمندی است که آثار متعددی را با همکاری این ناشر روانه بازار نشر کرده است.

حاصل همکاری مجدد نعما و کتاب جمکران، انتشار کتاب «آخرین آفتاب» است.کتابی متشکل از ۱۳ داستان با موضوع امام زمان عجل الله که درآن با قلمی جذاب و روان به زندگی و زمانه حضرت ولی عصرعجل الله پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه داستان هایی که با تولد حضرت صاحب الزمان عجل الله آغاز و با داستان هایی از امامت آن حضرت، دوران غیبت صغری و تشرفات و ملاقات های حضرت ادامه پیدا میکند.

این مجموعه برای گروه سنی نوجوان نوشته و تصویرگری آن توسط خانم زهرا پایکار ترسیم شده است. مجموعه داستانی جذاب و معرفت بخش نسبت به امام عصر عجل الله که در ۱۶۹ صفحه و در قطع جیبی و با قیمت ۳۰.۰۰۰ تومان منتشر شده است.

در ادامه بخشی از کتاب را می‌خوانید؛

ای خانم آیا نامه کسی را میبوسی که او را نمی شناسی؟!

ملیکه اشک هایش را پاک می کند و رو می کند به بّشر.

ای کسی که به ماقم اولاد انبیا معرفت کمی داری! به سخن من گوش بده و بدان که من ملیکه، نوه امپراتور روم هستم. جدم می خواست مرا به برادر زاده اش تزویج کند، اما در شب عروسی...

و آنگاه ماجرای ازدواجش و شرح چگونی رسیدنش به اینجا را از اول تا به آخر برای بّشر تعریف می کند.بّشر از تعجب از دهانش باز مانده و نمی داند و چه بگوید.باور نمی کند این دختر، آن همه ناز و نعمت را رها کرده باشد و برای همسری فرزند امام هادی علیه السلام، خو را به اسیری کشانده باشد.بّشر حس می کند این دختر با آنکه تازه مسلمان شده، اما فرسنگ ها در معرفت داشتن به امام از او جلوتر است. احساس کوچکی در برابرش می کند. او را با عزت و کمال می آورد و مشایعت می کند تا سرانجام به سامرا می رسندوبه شهری که معشوق بی همتای ملیکه در آن نفس می کشد. به در خانه امام هادی علیه السالم که می رسند، بّشر رو میکند به ملیکه.

ای خانم اینجا مقصود و هدف و مراد توست.ملیکه به خانه کوچک و فقیرانه امام هادی علیه السلام نگاه می کند. با خود می گوید:«یعنی اینجا خانه رهبر و پیشوای مسلمانان است؟!»

باورش برایش سخت است. لحظه ای تصویر کاخ پدربزرگش در ذهنش مجسم می شود. نعمت هایی که آنجا داشته و از دستش داده، از جلوی چشمانش رد می شود. سری تکان می دهد و دوباره با خود می گوید: «نه، من این خانه را با هزاران کاخ روم هم معاوضه نمی کنم. اینجا بوی بهشت می دهد، بوی خوشبختی، بوی رستگاری.»

کد خبر 5271272

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات کتاب جمکران معرفی کتاب امام زمان حضرت مهدی عج کتاب آخرین آفتاب محمد سرور رجایی درگذشت چهره ها رایزنی فرهنگی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران طرح تابستانه کتاب کتاب و کتابخوانی عید غدیر خم افغانستان معرفی کتاب کتابفروشی انتشارات سروش ویروس کرونا مرکز فرهنگی شهر کتاب معرفی نشریات عجل الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «برای قلب‌های شکسته» نوشته مریم هاشمی به تازگی توسط نشر نزدیکتر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب به گفته نویسنده‌اش شامل یک روایت بلند درباره عشق است.

این کتاب درباره انسان‌هایی است که در تلاطم روزمرگی‌ها زمانی را نیز به عاشقی اختصاص می‌دهند و در میان تمامی آشوب‌ها و سختی‌های اجتماعی، شعله عشق و محبت را در دل خاموش نمی‌کنند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«وقتی دلت می‌شکند همه این کلمات گم می‌شوند و تا بیایی دوباره پیدایشان کنی بخش زیادی از عمر گذشته و این در حالی است که ما فقط یک بار زندگی می‌کنیم و فقط یک بار صد درصد با شور و اشتیاق عاشق می‌شویم و اعتماد می‌کنیم و وای به حال آن‌هایی که این صددرصد ها را کم و کمتر می‌کنند… از آدم‌های صادق خوشم می‌آید، از آنهایی که تکلیفشان با خودشان و دیگران معلوم است، اصلاً آدم‌هایی که رک هستند و مثلاً وقتی تو را می‌بینند و از تو خوش‌شان نمی‌آید محکم حرف‌شان را پرت می‌کنند توی صورتت، اما حداقل با دروغ مثل یک خنجر ذره ذره درون تو فرو نمیبرندش تا کم کم زجر بکشی و از بین بروی… آنها حداقل کمتر وقت زندگی‌ات را می‌گیرند!»

این کتاب با ۶۴ صفحه و شمارگان ۳۰۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6089786 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟