Web Analytics Made Easy - Statcounter

سئو خارجی یعنی مجموعه عملیاتی که در خارج سایت شما انجام می شود و سبب بهینه سازی آن می باشد. اگر تا حدی با اصول سئو آشنا باشید ، باید بدانید که سئو بر ردو پایه اصلی سئو داخلی و سئو خارجی می باشد. در این متن قصد داریم با سئو خارجی ، اهمیت ویژه آن و همچنین تکنیک های طلایی آن آشنا شویم.

سئو خارجی چیست؟

سئو چیست؟ سئو خارجی به کلیه فعالیت هایی از جمله لینک سازی در سایت های دیگر ، فعالیت در شبکه های اجتماعی ، بازار یابی ، تبلیغات و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که در خارج از سایت انجام می شوند و دخالت مستقیمی با محتویات داخل وبسایت ندارند ، اطلاق می شود تا اعتبار سایت بالا برود و گوگل رتبه شما را افزایش می دهد. به عبارت بهتر سئو خارجی سایت به شما کمک می کند تا حجم زیادی از کاربران ، وبسایت شما را به عنوان مقصد خودئ انتخاب کنند و اگر سئو داخلی شما به خوبی صورت گرفته باشد ، پتانسیل بالایی برای مشتری شدن دارند.

 

اهمیت سئو خارجی و مزایای آن

مسلما آرزوی هر سایتی رسیدن به صدر گوگل و قرار گرفتن در بین رتبه های برتر است. ادمین وبسایت طی یک فرایند منظم و بعضا طولانی ، محتوا های با کیفیت را برای استفاده کاربران تولید می کند و در صورتی که اصول سئو را به خوبی رعایت کرده باشد ، موتور جستجوی قدرتمند گوگل آن وبسایت را شناخته شده می داند و رتبه کلی وبسایت را افزایش می دهد.

 

لینک سازی در سئو خارجی

ایجاد بک لینک در سئو خارجی ، مهم ترین و اثر گذارترین روش به حساب می آید. هر صفحه ای در سایت ، لینکی دارد و با آن آدرس شناخته می شود. حال اگر به روش هدفمند ، این لینک و یا لینک وبسایت در بین سایت های دیگر و کاربران تبلیغ شود ، بازدید کننده ها از طریق آن به سایت شما می آیند و تک تک آن امتیاز مثبتی برای افزایش رتبه سایت شما محسوب می شوند. علاوه بر این ، در صورتی که محتوا خوب و با کیفیت باشد ، کاربران لینک آن را با دوستان خود به اشتراک می گذراند.

نکته: توجه داشته باشید که در سئو خارجی ، کمیت لینک هایی که سایت شما را بازتاب می دهند ، خیلی اهمیت ندارد و آنچه اهمیت دارد ، لینک هایی است که از منابع مرجع و واقعی به سمت وبسایت شما بیایند.

 

5 استراتژی طلایی در سئو خارجی

عوامل زیادی در فرایند سئو خارجی تاثیر گذارند اما  این 5 نکته مهم را باید همیشه در نظر داشته باشید و به کار بگیرید:

1- لینک سازی خارجی به روش هدفمند

شاید شمایی که در حال خواندن این متن هستید ، با خودتون بگید که یک وبسایت تازه تاسیس شده نمی تواند با سایت های پر قدرت رقابت کند چرا که آنها اعتبار بالایی در گوگل دارند اما خب برنده سایتی است که لینک سازی در سئو خارجی را رعایت کرده باشد و توسط سایت های پر قدرت به گوگل معرفی شود به عبارت بهتر سایت های بزرگ سکوی پرتاب خواهند بود.

2- داشتن محتوای درجه 1 و ماندگار

سئوی خارجی به شرطی بهترین نتیجه را خواهد داشت که کاربران بعد از وارد شدن به سایت ، بالافاصه آن را ترک نکنند و برای آنها جذاب نباشد.

3- فعالیت در شبکه های اجتماعی

با گرایش مردم به سمت اینترنت ، بازار شبکه های اجتماعی حسابی داغ است و اکثر افراد وقت خود را در این شبکه ها می گذرانند. نام و لینک صفحات وبسایت شما می تواند در شبکه های مختلف مثل اینستاگرام ، تلگرام و ..ومنتشر شود و کاربران را ترغیب کند تا از آن لینک به سایت شما وارد شوند.

4- همکاری با اینفلوئنسر ها

اینفلوئنسر به کسی گفته می شود که در شبکه های اجتماعی دنبال کننده زیادی دارد و مخطبان زیادی پست ها و محتوا های منتشر شده آنها را می بینند و برای دوستان خود ارسال می کنند. همکاری با آنها برای تبلیغ سایت در سئو خارجی بسیار تاثر گذار است.

5- برند سازی

برندینگ شدن شما در گوگل اهمیت زیادی دارد و خیال گوگل را راحت می کند که سایت شما کیفیت بالایی دارد و گزینه خوبی برای ارائه به کاربران می باشد.

 

نتیجه گیری

قبل از شروع فعالیت های خود در سئو خارجی ، یک استراتژی موثر بسازید تا به درستی آن را انجام بدهید و وبسایت شما به طور خودکار با کمک بک لینک ها از سایت های دیگر بازدید کننده بگیرد و رتبه آن بالا و بالاتر رود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سئو سایت با شرکت سئوکار می توانید در ارتباط باشید.

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی سئو خارجی وبسایت شما لینک سازی سایت شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفترچه سوالات کنکور علوم انسانی و ریاضی منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org

دفترچه سوالات اختصاصی گروه‌های «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند.

در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

داوطلبان آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت رقابت کردند.

رقابت داوطلبان هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز آغاز می‌شود.

دفترچه سوالات اختصاصی گروه‌های «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

در اولین روز رقابت کنکور ۱۴۰۳ بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب به رقابت می‌پردازند.

داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی با یکدیگر رقابت می‌کنند. گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 747946

دیگر خبرها

  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • دفترچه سوالات کنکور علوم انسانی و ریاضی منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • پرداخت «وام فرزندآوری» ترفند جدید کلاهبرداران سایبری
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است