Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@22:33:03 GMT

55 میلیارد تومان سودخالص سه ماهه در سیمان شاهرود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۲۳۷۹

55 میلیارد تومان سودخالص سه ماهه در سیمان شاهرود

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، محمدرضا بازوی بیدستانی با اشاره به اهمیت قابل توجه راهبردهای شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی و سیتا گفت: سیمان شاهرود موفق شد در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 158 درصد در شاخص سود خالص رشد داشته باشد.

وی با اینکه کشور سخت ترین سال های اقتصادی را سپری می کند و مشکلات موجود تاثیر قابل توجهی بر روند فعالیت و سوددهی شرکت ها دارد، توضیح داد: با این حال شرکت سیمان شاهرود موفق شد به سود خالص  55 میلیارد تومانی در سه ماهه نخست سال جاری دست یابد که این رقم حاکی از رشد 158 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که اگر فشارهای اقتصادی و تحریم ها و شرایط کرونائی وجود نداشت سیمان شاهرود می توانست به عملکرد بهتری دست یابد.

مدیرعامل شرکت سیمان شاهرود با اشاره به اهمیت بحث های فنی در هلدینگ به فعالیت سه ماهه گذشته پرداخت و در این زمینه توضیح داد: کاهش انرژی الکتریکی مصرفی برای یک تن سیمان در سه ماهه اول 1400 و کسب کمترین میزان در گروه، افزایش راندمان تولید در آسیای سیمان و کسب بالاترین میزان در گروه در سه ماهه اول 1400 و کمترین افزایش در هزینه مواد اولیه در سیمان فله در سه ماهه اول 1400 نسبت به مدت مشابه 1399 به میزان 16 درصد با لحاظ و رعایت کامل دستورالعمل های زیست محیطی و آلایندگی سه فعالیت مهم فنی سیمان شاهرود در سه ماه نخست سال جاری است.

بازوی بیدستانی با اشاره به دریافت لوح صنعت سبز در استان سمنان و نیز کارفرمای نمونه تامین اجتماعی ، ادامه داد: راه اندازی و استفاده از مسیر ریلی جهت صادرات از مرز امیرآباد به روسیه و افزایش مقدار صادرات از 40.798 تن در سه ماهه اول سال 99 به مقدار 85.778 تن  در سه ماهه سال 1400 علیرغم شرایط کرونائی و مشکلات برگشت ارزبه داخل کشور و رفع تعهد 108 درصدی صادرات در راستای کمک به مشکلات ارزی کشور از دیگر دستاوردهای شرکت است.

بازوی بیدستانی در ادامه به عرضه سیمان در بورس کالا از اواخر خرداد ماه سال جاری پرداخت و گفت: در حال حاضر تنها هلدینگ «سیمان تامین» از مجموعه شستا کل محصول خود را صد درصد در بورس کالا عرضه می کند و دیگر هلدینگ ها در حال ورود 100 درصد تولید خود به بورس کالا هستند. براین اساس، امیدواریم به زودی تمام شرکت های سیمانی کشور کل محصول خود را در بورس کالا عرضه کنند و این مسیر ادامه یافته و موجب افزایش شفافیت و کاهش واسطه گری و دلالی و حفظ منافع تولیدکننده و مصرف کننده شود.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سیمان شاهرود تامین اجتماعی رشد سه ماهه اول سیمان شاهرود بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سمانه سلطانی پور روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ گفت: با صدور مجوز فعالیت فروشگاه صنایع‌دستی آروند با مدیریت آقای حسین میری، واقع در بازار سرپوشیده شهر شاهرود، تعداد فروشگاه‌های مجاز صنایع‌دستی در استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: بر اساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌دستی، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها و پس از بررسی درخواست توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مجوز خود را دریافت کنند.

سمانه سلطانی پور گفت: در حال حاضر ۶ فروشگاه صنایع‌دستی در سمنان، ۹ فروشگاه صنایع‌دستی در شاهرود، ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در دامغان و ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در مهدی‌شهر تحت مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

46 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900631

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا