Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@11:02:00 GMT

ماموریت غیر ممکن برای جهانبخش در فاینورد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۲۴۳۴

ماموریت غیر ممکن برای جهانبخش در فاینورد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت هواداری باشگاه فاینورد روتردام در مطلبی که به بررسی شرایط این تیم پرداخت، ادعا کرد که  علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی  تازه وارد این تیم برای پر کردن جای خالی استیون برگویس (برخویس) کاپیتان سابق فاینورد که به آژاکس آمستردام پیوسته است کاری تقریباً غیر ممکن در پیش دارد، زیرا برگویس مهم‌ترین بازیکن سال‌های اخیر فاینورد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش که به عملکرد فاینورد در پیروزی ۳-۲ مقابل دریتای کوزوو در دور دوم مرحله مقدماتی لیگ کنفرانس اروپا پرداخته، از نوع بازی تیم هلندی انتقاد شده و در ادامه با اشاره به انتقال برگویس به آژاکس آمده است، فاینورد خلاق‌ترین فوتبالیست و مهمترین بازیکن سال‌های اخیر خود را از دست داده است و ما این را احساس خواهیم کرد. جای او را علیرضا جهانبخش گرفته که وظیفه تقریباً غیرممکنی برای پرکردن جای خالی کاپیتان سابق تیم بر عهده دارد.

در ادامه این گزارش نوشته شده که برگویس کاملا حق داشت که روتردام را به مقصد پایتخت ترک کند. فاینورد باشگاهی است که نتوانست حکیم زیاش را به خدمت بگیرد. فاینورد باشگاه بزرگی است، اما با ذهنیت تیم دسته دومی NAC برادا، ترکیبی فوق العاده که درک آن سخت است.

فاینورد به متوسط بودن معتاد شده است، زیرا می‌تواند با آن همذات پنداری کند. ماندن در اینجا برای برگویس مثل کشیدن اسب مرده بود. او اکنون آینه‌ای در برابر ما دارد که نمی‌خواهیم به آن نگاه کنیم.

بیشتر بخوانید

تمجید مهاجم سابق تیم فوتبال فاینورد از جهانبخش

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش علیرضا جهانبخش لژیونرهای فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟

به گزارش خبرآنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898853

دیگر خبرها

  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ