Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، دکتر اسحق جمال امیدی  توضیح داد: از دو سال قبل تا کنون با تدوین برنامه های راهبردی  ، هدایت و کنترل مستمر  توسط سهامداران اصلی (شستا و سیتا ) بسیاری از مشکلات سنواتی شرکت سیمان خزر مرتفع گردید . در نتیجه سبک جدید مدیریتی و همت و تلاش پرسنل سخت کوش این واحد تولیدی ، شرکت سیمان خزر موفق شد به سود خالص 29 میلیارد تومانی در سه ماهه نخست سال جاری دست یابد که این رقم حاکی از رشد 238درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مدیرعامل شرکت سیمان خزر با بیان این که در هلدینگ های فارس خوزستان و سیمان تأمین علاوه بر مباحث مالی ، موارد و عملیات فنی شرکتها نیز پایش می گردد ،عنوان نمودانجام این موضوع ضمن کمک به شرکت ها باعث شد بسیاری از موضوعات  رها شده و باقی مانده سنواتی در دستور کار قرارگیرد. کاهش انرژی الکتریکی مصرفی کوره در سه ماهه اول 1400 و کسب کمترین میزان در گروه، افزایش 22 درصدی تولید کلینکر در سه ماهه اول 1400 نسبت به مدت مشابه 1399، افزایش 41درصدی تولید سیمان در سه ماهه اول 1400 نسبت به مدت مشابه 1399 و رسیدن به ظرفیت اسمی برای اولین بار بعد از  طرح افزایش ظرفیت 2هزار تنی به 4هزار تنی (به صورت پیوسته و یکنواخت) چهار فعالیت اصلی در حوزه فنی بود.
وی در پایان ضمن تشریح این مهم که تمامی محصولات این شرکت با حمایت سهامدار عمده در بورس کالا عرضه می گردد ، در خصوص دستاوردهای بورس کالا تصریح کرد:
بورس کالا بعنوان یک بازار منسجم، با تعامل و تقابل آزاد عرضه و تقاضا بدون واسطه و در نظر گیری نیاز بازار و نیز حضور نهادهای نظارتی و تنظیم کننده و قیمت گذاری توسط کارشناسان متخصص، موجب ساماندهی بازار مصرف، کاهش ریسک بین فروشنده و خریدار به دلیل اجرای عملیات اتاق پایاپای و حذف واسطه‌های غیر ضروری ناشی از خرید و فروش مستقیم کالا شده که منجر به  رفع و حل کامل نارسایی بازارهای سنتی در خصوص نوسانات کاذب و عدم شفافیت در قیمتها می گردد.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: عملکرد رشد سیمان سرمایه گذاری سه ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

سهامداران امروز فروشنده این نمادها بودند

جدیدترین خبر از حراج سکه

 

این بازار بعد از ۷ ماه نزولی خواهد شد!

 

نرخ حواله و اسکناس دلار چقدر شد؟

 

تحقق سود ۱۲۸۵۶ ریالی برای این نمادبورسی

 

 کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟

ترمز فروش این شرکت کشیده شد

 

سرخطی های فردا کدام نمادها هستند؟

 

زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟

 

ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

 

دیگر خبرها

  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا