Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@12:25:00 GMT

بیشترین رشد قیمت سهام بیمه به تجارت نو رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۲۵۷۲

بیشترین رشد قیمت سهام بیمه به تجارت نو رسید

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، بیشترین افت قیمت سهام بیمه‌ای حاضر در بورس به نماد شرکت بیمه دانا با کاهش ۱.۸۳ درصد اختصاص یافت و کمترین ریزش هم متعلق به شرکت بیمه آسیا با کاهش ۰.۸ درصد رسید.

بیشترین افت قیمت سهام بیمه‌ای حاضر در فرابورس به نماد شرکت بیمه کوثر با کاهش ۴.۲ درصد اختصاص یافت و کمترین ریزش هم متعلق به شرکت بیمه زندگی باران بود که ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۲ ریخت.

بیشترین رشد قیمت سهام بیمه ای به حاضر در بورس به نماد شرکت بیمه ما با افزایش ۱.۶ درصد اختصاص یافت و کمترین رشد به شرکت بیمه البرز با افزایش ۰.۲۲ درصد رسید.

بیشترین رشد قیمت سهام بیمه ای به حاضر در فرابورس به نماد شرکت بیمه تجارت نو با افزایش ۸.۰۱ درصد اختصاص یافت و کمترین رشد به شرکت بیمه آرمان با افزایش ۰.۰۳ درصد رسید.

حجم خرید و فروش شرکت بیمه اتکایی امین در روز جاری برابر بود.

در روز جاری از ۲۰ شرکت فعال در بورس و فرابورس نماد ۸ شرکت قرمزپوش و ۱۱ شرکت سبزپوش شد.

پربیننده ترین صنعت بیمه به حوزه صادرات خدمات فنی و مهندسی ورود نکرده است بیشترین رشد قیمت سهام بانکی به خاورمیانه رسید جایگاه بیمه آتش‌ سوزی از نظر آمار و ارقام مناسب نیست بیشترین سود خالص سال گذشته را کدام شرکت‌ ها ساختند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام بیمه ای درصد اختصاص یافت و کمترین بیشترین رشد قیمت سهام قیمت سهام بیمه ای نماد شرکت بیمه شرکت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۳۱ هزار واحدی قرار گرفت. فارس، شبندر و شتران سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند. ذوب، کساپا و شستا سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۲ هزار و ۷۶۰  واحدی روی پله ۷۴۱ هزار و ۳۴۴ واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۱۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین فلزات اساسی و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس

فملی ۲، افران و فیروزا بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب، فملی ۲ و تکاردان ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۲۵۴، اراد ۱۰۷  و اعتماد بیشترین ارزش معامله و نماد‌های اونیکس ۲، اونیکس و پاداش ۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • وارن بافت سهام اپل را فروخت | تلاش برای تصاحب بازار کشور های آسیای میانه
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • سهام استارباکس ۳۱ درصد ضرر کرد
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • معادله تورمی بازدهی سهام