Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@10:07:10 GMT

پیمان صابریان رییس سازمان اورژانس کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۲۶۲۰

پیمان صابریان رییس سازمان اورژانس کشور شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، با استعفای پیرحسین کولیوند و موافقت وزیر بهداشت با این استعفا، پیمان صابریان که پیش از این رییس سازمان اورژانس تهران بود، سرپرست اورژانس کشور شد.

 سعید نمکی در نامه ای به کولیوند نوشت:

جناب آقای دکتر پیرحسین کولیوند

خدمات ارزشمند و جهادی آن برادر بزرگوار در سازمان اورژانس کشور در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور مخلصانه، فداکار و عاشقانه جنابعالی در کلیه عرصه های بحرانی اعم از سیل و زلزله و حوادث جاده ای و بخصوص روزهای سخت ابتلاء به کرونا و همچنین فعالیت های ماندگاری که در راه اندازی اورژانس هوایی، دریایی، ریلی و توسعه اورژانس جاده ای و پیش بیمارستانی انجام دادید، یقینا در اورژاق زرین خدمت در نظام سلامت ثبت شده است. راه اندازی کدهای 247 و 724 و تعداد قابل توجه بیماران نجات یافته از سکته های قلبی و مغزی، خدمت گرانبهای دیگری بود که مدیون تلاش شما و همکاران ارجمندتان بود.

انتقال اعضاء پیوندی، بخصوص قلب در کوتاه ترین زمان ممکن به مراکز پیوند عضو نیز از خاطر همگان نخواهد رفت.

اینجانب ضمن آگاهی از مشکلات جنابعالی هرگز حاضر به پذیرش کناره گیری شما از مدیریت آن مجموعه نبودم و می دانید که چه سخت می توان با استعفای برادری مخلص، وفادار و موثر از مسئولیت خطیر موافقت نمود. لذا ضمن پذیرش استعفای جنابعالی علیرغم میل باطنی و فقط بدلیل اقناع روحی در کمک به مشکلات جسمی و روحی جنابعالی از خداوند بزرگ برایتان به پاداش خدمت های ارزنده ایام خدمتگزاری به مردم شریف، آرزوی تندرستی، عزت و سربلندی دارم.

بی تردید حضور شما در هر جایگاه بدلیل علاقه و عشقی که به سربلندی و عزت جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف کشورمان دارید، تاثیرگذار خواهد بود.

نمکی همچنین در حکمی، دکتر پیمان صابریان، رییس اورژانس تهران به عنوان سرپرست سازمان اورژانس کشور منصوب کرد که متن این حکم به شرح زیر است:

 

جناب آقای دکتر پیمان صابریان

با توجه به سوابق علمی و اجرایی جنابعالی بعنوان "سرپرست سازمان اورژانس کشور" منصوب می شوید.

امید است با لطف پروردگار و استفاده از کلیه ظرفیت ها در اداره آن مجموعه بسیار مهم، موفق باشید.

پربیننده ترین احتمال تغییرات جدید در اعمال فوق العاده ویژه فرهنگیان نتیجه اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۰ اعلام شد عذرخواهی رییس جمهور از مردم لایحه رتبه بندی معلمان در چه مرحله ای است؟ مشهد در وضعیت فرابحرانی قرار گرفت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اورژانس سازمان اورژانس کشور پیمان صابریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد عظیمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هرچقدر از اقتصاد دولتی فاصله بگیریم و بخش خصوصی را فعال کنیم موفق‌تر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه عملکرد وزارت کار در بخش‌های مختلف قابل توجه بوده است، افزود: در کاهش نرخ بیکاری شاهد اتفاقات موثری در این دولت بوده‌ایم.

معاون ویزر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اذعان کرد: در راستای توجه به امنیت معیشتی مردم نیز کالابرگ الکترونیکی را پیش بردیم و کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار یک رقم چشمگیر است.

عظیمی آموزش مهارت را رسالت اصلی سازمان فنی حرفه‌ای کشور خواند و گفت: تلاش این است که ۵۰ درصد ظرفیت جوارکارگاهی را توسعه دهیم.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: اساسنامه سازمان در مجلس شورای اسلامی مصوب شد و یکی از بندهای آن، این است که دولت مکلف شده بخشی از بودجه عمرانی سالانه دستگاهها را صرف آموزش مهارت کارگران کند.

وی با بیان اینکه کردستان دارای ظرفیت‌های اثرگذاری است، اظهار کرد: نیروی انسانی بهترین و ارزشمندترین ظرفیت کردستان محسوب می‌شود.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: نقش ممتاز و برجسته مردم کردستان غیرقابل انکاری است و با افتخار ایرانی جماعت به وجود کردستان قهرمان افتخار می‌کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در عرصه های مختلف کردستانی ها درخشیده اند، گفت: کردستان بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده و باید در مورد آن بیشتر صحبت شود.

عظیمی اعلام کرد: برگزاری آیینهای سنتی و محلی کردستان فرصت ارزشمندی برای معرفی ظرفیت‌های کردستان است و باید همه مردم در معرفی ظرفیت‌های استان نقش ایفا کنند.

کد خبر 6093051

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد