Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:22:15 GMT

برنامه‌های ماه محرم پیشوا در فضای باز اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۲۶۷۶

برنامه‌های ماه محرم پیشوا در فضای باز اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واکسیناسیون گروه‌های سنی و مشاغل اعلام شده همچنان در شهرستان پیشوا ادامه دارد و تاکنون ۸۵۰۰ نفر در مجموع دو نوبت واکسینه شده‌اند.

عباسی گفت: ظرفیت واکسیناسیون روزانه ۳۶۰۰ نفر در پیشوا وجود دارد و در حال حاضر متولیان امر در مرکز تجمیعی واقع در شهدای گمنام با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر در روز، خدمات ارائه می‌دهند و در صورت افزایش نیاز، دو مرکز تجمیعی دیگر در سالن جمعیت هلال احمر و مرکز فنی و حرفه‌ای نیز فعال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: امیدواریم با همت دست‌اندرکاران و همکاری شهروندان محترم، همه گروه‌های هدف شهرستان در آینده‌ای نزدیک واکسن کرونا را دریافت کنند و با رعایت اصول بهداشتی در کنار انجام واکسیناسیون، شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

فرماندار پیشوا افزود: انجام واکسیناسیون دلیلی بر عدم رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی نیست و تأثیرگذاری آن در کنار مراقبت‌های بهداشتی مردم عزیز امکان‌پذیر خواهد بود و با توجه به در پیش بودن ایام محرم، مراسم و برنامه‌های مذهبی بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی و در فضای باز اجرا خواهد شد و رعایت اصول و نکات بهداشتی از سوی مردم، مسئولان تکایا و هیئت‌ها و متولیان امر ضروری است تا سلامت شهروندان ضمن اقامه عزای اباعبدالله الحسین (ع) حفظ شود.

کد خبر 5271310

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری پیشوا حسین عباسی واکسیناسیون ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه بوشهر شیوع کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل شیراز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: فرآیند واکسیناسیون تکمیلی مرحله اول فلج اطفال ویژه اتباع خارجی در کردستان به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، جهانبخش یوسفی اظهار کرد: برنامه جهانی ریشه‌کنی فلج اطفال و حفظ دستاوردهای آن از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان جهانی بهداشت است.

وی افزود: هر چند تلاش‌ها برای تحقق اهداف برنامه همچنان تداوم دارد، اما افزایش تردد به داخل کشور از کشورهای همسایه نشان دهنده خطر بالای ورود ویروس به کشورمان است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: عملیات ایمن سازی تکمیلی سال ۲۰۲۴ میلادی در مناطق غیر گرمسیری در مرحله اول از روز یکشنبه دوم اردیبهشت تا روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت سال جاری همزمان با سراسر کشور شروع و به اتمام رسید و مرحله دوم نیز از سی‌ام اردیبهشت تا یکم خرداد سال جاری اجرا خواهد شد.

یوسفی خاطرنشان کرد: در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کردستان طرح ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال با هدف ریشه‌کن کردن کامل این بیماری در کودکان زیر پنج سال مهاجران خارجی اجرا شد و بیش از ۷۵ درصد موارد واکسیناسیون شدند.

کد خبر 749770

دیگر خبرها

  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم