Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:41:13 GMT

استاندار: اتحاد و انسجام فارس مثال‌زدنی است

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۲۷۰۴

استاندار: اتحاد و انسجام فارس مثال‌زدنی است

عنایت‌الله رحیمی، دوشنبه در آخرین جلسه شورای اداری استان فارس در دوره فعالیت دولت دوازدهم افزود: از مهمترین سیاست‌ها و اصول کاری من از زمانی که سکاندار استانداری فارس شدم تعامل با مردم و بهره گیری از توان و ظرفیت آنها برای پیشبرد امور بود و امروز مفتخرم که عرض کنم این سیاست پاسخی درخور داشت.
وی ادامه داد: در ایام سخت و پر اتفاقی که گذشت با کمک  همکاران و همت رییس جمهوری و و اعضای  هیات دولت توانستیم خدماتی صادقانه به مردم کشور و استان ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: استان در سایه آرامش با اتحاد، همدلی و برادری مثال زدنی که  در طول چند دهه گذشته کم نظیر بوده حرکت رو به توسعه داشته است.
استاندار فارس، سیاست کلی دولت را سلامت، معیشت و امنیت  دانست و افزود: بی تردید تلاش‌های انجام شده در این راستا مورد داوری و قضاوت مردم قرار خواهد گرفت.
رحیمی گفت: یقین داریم کارهای خوبی توسط مدیران به عنوان رسالت و وظیفه اداری در استان انجام شده و می‌دانیم که کارهای بهتری نیز باید صورت گیرد تا بتوانیم استانی پیشرفته با مردمی برخوردار از رفاه و آسایش داشته باشیم.
وی، دستگاه‌های اجرایی را مجریان قانون دانست و افزود: سیاست‌های دولت و نظام بر مبنای قوانین بودجه‌های سنواتی، برنامه‌های پنج ساله، قوانین مصوب و سیاست‌های اعلامی رئیس‌جمهوری مستقر و رئیس جمهوری منتخب  تبیین شده و خواهد شد.
استاندار فارس، شفافیت، سلامت و پاسخگویی را از مباحث محوری مدنظر دولت یازدهم و دوازدهم و همچنین دولت منتخب دانست و اضافه کرد:  این موضوعات محوری باید سرلوحه همه کارها قرار گیرد.
رحیمی، سیاست اصلی دوران مدیریت خود را دوری از حاشیه‌ها و دعواهای بی‌حاصل جناحی و سیاسی دانست و گفت: مسیری که در مدیریت استان در پیش گرفته شد در جهت افزایش اتحاد، انسجام، هماهنگی، برادری و احترام متقابل بود.
استاندار فارس از مدیران دستگاههای اجرایی، اعضای شورای تامین، فرمانداران، پیمانکاران و همه کسانی که کمک کردند رسالت و وظایف دولت در این استان محقق شود قدردانی کرد.
او افزود: قطعا نیاز است که کارهای انجام شده و خدمات نظام به شکل مکتوب و شفاهی برای مردم اطلاع رسانی شود تا بدانند در این ایام سخت چه کارهای بزرگی توسط شما مدیران و مسئولان اجرایی با حمایت‌هایی که هیات دولت و سیاست‌های درست و حمایت‌های بسیار ارزشمند رهبر معظم انقلاب انجام شده است.
وی افزود: طی این مدت بیشترین  همراهی و هماهنگی بین نمایندگان قوا در استان را شاهد بودیم که این انسجام با هدف رفع مشکلات مردم توسط نهادهای حاکمیتی و قوای مختلف در استان صورت گرفت.
استاندار فارس همچنین از حمایت‌ها و همراهی‌های آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان قدردانی کرد و همکاری و همراهی دستگاه قضایی، نهادهای نظارتی، نیروهای نظامی و انتظامی در حل مشکلات مردم را نیز یادآور شد.
وی، به مدیران استانی توصیه کرد به گونه‌ای رفتار کنند که تغییر و تحول در دولت با آمادگی کامل و برنامه‌های برخط و مشخص انجام شود.

برچسب‌ها شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس پروندهٔ خبری کارنامه دولتمردان در دیار فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس استاندار فارس انجام شده سیاست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی امروز در نشست هم‌اندیشی با منتخبان مردم گیلان در دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب لایحه هفتم توسعه با همکاری مجلس و دولت، گفت: با آغاز لایحه‌ی هفتم توسعه در سال ۱۴۰۳ ضروریست تا مسائل کلان استان و حوزه انتخابیه نمایندگان بررسی و تصمیم گیری شود. 

استاندار گیلان با بیان اینکه برای حل مشکلات استان با همه مسئولان پای کار باشند افزود: مشکلات حوزه کشاورزی، توسعه شهرستان‌ها، گردشگری و زیرساختی با حضور نمایندگان منتخب مردم در مجلس دوازدهم مطرح شد تا برای حل مشکلات در سطح استانی و ملی تلاش شود.

دکتر اسدالله عباسی یکی از راه‌های توسعه گیلان را همدلی میان دولت و مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: برای اجرای طرح‌ها ملی در استان باید در سطح کلان رایزنی‌های لازم انجام شود.

وی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری و رییس محترم قوه قضاییه به گیلان در آینده نزدیک، افزود: باید مشکلات گیلان در حوزه‌های مختلف جمع آوری شده و همزمان با سفر این مسئولان به کشور پیگیر چگونگی برطرف شدن آن‌ها شویم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان هم در این نشست انسجام میان دولت و مجلس برای پیشبرد اهداف استانی و شهرستانی را از دستاورد‌های این نشست دانست و گفت: با برگزاری این جلسات می‌تواند مشکلات استان را در همه بخش‌ها شناسایی کرده و نزد رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه مطرح کنیم.

ابراهیم نجفی اسپیلی در ادامه، یکی از نگرانی‌های کشاورزان را قیمت پایین برنج دانست و افزود: در روز‌های آینده شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی تشکیل جلسه داده و قیمت تضمینی خرید برنج برای سال ۱۴۰۳ را اعلام کند.

در این نشست همچنین احمدی سنگری نماینده رشت و خمام، دنیامالی نماینده بندرانزلی، علیجانی منتخب رودسر و املش، گودرزوند چگینی نماینده رودبار، لاهوتی منتخب لنگرود، فلاح منتخب رشت و خمام، رحمت زاده منتخب صومعه سرا، زارع منتخب لاهیجان و سیاهکل، معصومی منتخب فومن و شفت و اسلامدوست منتخب شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال هر یک در سخنانی با تاکید بر تداوم همدلی برای توسعه استان، دیدگاه و نظرات خود را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد