Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@05:57:01 GMT

بریتانیا بعد از 49 سال قهرمان المپیک شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۲۷۳۸

تیم پرش با اسب بریتانیا موفق به کسب مدال طلای تیمی در المپیک توکیو شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرش با اسب بریتانیا آخرین بار در سال 1972 برنده این مسابقات شده بود و این اتفاق بعد از 49 سال برای این تیم تکرار شد. این یازدهمین مدال طلای تیم بریتانیا در بازی های 2020 است و حالا آنها رتبه ششم جدول اهدای مدال را به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی استرالیا در این مسابقات در رده دوم قرار گرفت و فرانسه نیز که در المپیک ریو در سال 2016 قهرمان شده بود، مدال برنز تیمی را به دست آورد.

 

تیم سه نفره بریتانیا شامل الیور تاونند، لورا کولت و تام مک ایوین در آخرین بازی روز دوشنبه رتبه اول را از آن خود کردند و البته الیور تاونند نیز در جدول رده بندی انفرادی پیش افتاد. او بعد از اتمام مسابقات گفت: "من خودم را کمی تحت فشار قرار دادم که این طبیعی بود. اما دو هم تیمی دیگر من با عملکرد شگفت انگیز خود کار را برای من خیلی آسان کرده بودند. روی ادامه مسابقات تمرکز می کنیم، اما جشن بزرگی پیش رو داریم و فکر نمی کنم همه چیز با یک فنجان چای تمام شود."

 

مک ایون نیز بعد از کسب این افتخار گفت: "ما ساعت های فراوانی تمرین کردیم تا بتوانیم به اینجا رسیده و چنین عملکردی را از خود نشان دهیم. این مدال نتیجه همه تلاش هایی بود که این گروه انجام داده است."

 

المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید

به گزارش ''ورزش سه''، این دونده آینده دار (20 ساله) پس از اینکه دو سال پیش با کسب مدال برنز، جوان ترین مدال‌آور مسابقات سرعت انفرادی جهانی شد، اکنون انتظارات زیادی بر دوش دارد. نایتون سال گذشته نیز در مسابقات جهانی بوداپست در دوی 200 متر به مدال نقره دست یافت و با نزدیک شدن به شروع بازی‌های پاریس، با توجه به جاه طلبی‌های خود آماده رقابت است.

او در این گفت و گو گفت: تا زمانی که من بزرگتر شوم، باز هم نظراتی مانند «پدیده جوان» یا «من این کار را در این سن انجام دادم» وجود خواهد داشت.
آنها از من انتظار داشتند که در 19 یا 20 سالگی رکورد جهانی را بشکنم. اما در واقعیت، اینطور نیست. قطعا موفقیت اولیه با انتظارات بالا همراه بود.

هواداران و کارشناسان انتظارات بیشتری از او دارند و مشتاق هستند نایتون به رویایی که یوسین بولت نتوانست به آن دست یابد، یعنی شکستن زمان 19 ثانیه در 200 متر، دست یابد. اما نایتون عجله نمی‌کند و می گوید: "من در بهترین حالت خود نیستم، اما وقتی به بهترین سطح خود رسیدم، می توانیم در مورد رکوردهای جهانی صحبت کنیم."

دیگر خبرها

  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است