Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار قاسمی روز دوشنبه در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک کرج با موضوع پروژه مهر ۱۴۰۰،اظهارداشت: امسال رویکرد آموزش و پرورش در پروژه مهر اجرایی کردن زیرنظام های ۶ گانه سند تحول بنیادین و استقرار کامل نظام مدرسه محوری است.

وی خاطرنشان کرد: همه اعضای پروژه مهر از اداره کل تا مدرسه باید بدانند این برنامه به منظور انسجام نیروها، در راستای تلاش برای رفع نواقص و کمبودها است تا آغاز سال تحصیلی با شایستگی تمام انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: برای اجرای پروژه مهر نیاز به پای کارآمدن همه افراد و ارگان ها در سطح استان داریم زیرا این پروژه ملی و فراسازمانی است.

قاسمی پروژه مهر نماد برنامه کیفی، برنامه ریزی عملیاتی، وحدت فرماندهی و یک پروژه فراسازمانی دانست واضافه کرد: پروژه مهر یکی از مهمترین برنامه‌ها ی سالانه این اداره کل در البرز را تشکیل می‌دهد که می‌تواند نقش مهمی در ایجاد عدالت آموزشی در این استان داشته باشد.

وی تصریح کرد: پروژه مهر کارنامه مدیریتی آموزش و پرورش است و نشان می دهد تا چه مقدار می توانیم کارعملیاتی انجام بدهیم.

وی درادامه به دریافت دز اول واکسن کرونا ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از فرهنگیان البرز اشاره کرد و یادآورشد: در صورت تامین واکسن و استقبال فرهنگیان روزانه ظرفیت واکسیناسیون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در استان وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: در این طرح که ازهفتم مردادماه مصادف با عید سعید غدیر آغاز شده تمامی فرهنگیان استان اعم از معلمان مدارس دولتی، همکاران فرهنگی مدارس غیردولتی و کارکنان اداری واکسینه خواهند شد.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها مدارس البرز مهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز مهر مدارس البرز مهر آموزش و پرورش پروژه مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس آموزش و پرورش مهریز گفت: در راستای بزرگداشت مقام معلم اداره آموزش و پرورش مهریز برنامه ریزی‌های خود را در قالب این مناسبت انجام داده است.


سید ضیاء طباطبایی از اجرای ۱۲ برنامه شاخص در آموزش و پرورش ویژه هفته معلم خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم در شهرستان مهریز برگزار می‌شود.


طباطبایی ادامه داد: برگزاری جشن ویژه معلمان و خانواده آنها در سالن چند منظوره فرمانداری پنجشنبه شب و تجلیل خانوادگی از مقام معلم و تهیه کلیپ در راستای شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی از برنامه‌های شاخص این هفته می‌باشد.


وی در ادامه از ساخت و تکمیل شش طرح آموزشی در شهرستان خبر داد و گفت:یکی از این پروژ‌ها در مهرماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • جذب بیش از صد و پنج هزار معلم جدید
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد