Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اینکه «هارمونی» در بازار سیستم‌عامل‌های مخصوص موبایل نسبتاً تازه‌وارد است، اما با سرعت چشمگیری در حال رشد بوده و روز به روز بر تعداد کاربران آن افزوده می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هوآوی، در آخرین آمار رسمی اعلام شده، تعداد کاربران این سیستم عامل به ۴۰ میلیون رسیده است.

اخیراً هوآوی دومین نسخه از سیستم عامل اختصاصی خود را به نام HarmonyOS ۲ برای بسیاری از محصولات منتشر کرد؛ اما حالا با گذشت تنها چند ماه، این کمپانی خبر از عبور تعداد کاربران HarmonyOS از مرز ۴۰ میلیون دستگاه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر خبرها را دنبال نکرده‌اید، بد نیست بدانید این سیستم عامل توانسته بود ظرف تنها یک هفته از زمان رونمایی بر روی بیش از ۱۰ میلیون دستگاه نصب شود.
همچنین با گذشت تنها یک ماه HarmonyOS بر روی بیش از ۲۵ میلیون محصول هوآوی نصب شده بود. اکنون نیز هوآوی خبر از عبور تعداد دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل HarmonyOS از مرز ۴۰ میلیون دستگاه داده است که یک دستاورد و موفقیت جدید برای این کمپانی محسوب می‌شود.
در این مقطع به نظر می‌رسد HarmonyOS به سرعت در حال تبدیل شدن به یک رقیب جدی برای اندروید و iOS است که با توجه به برنامه‌های جدی هواوی برای ایجاد یک پلتفرم بزرگ منبع‌باز، تداوم رشد آن با سرعت حیرت انگیز کنونی دور از انتظار نیست.
افزون بر اقدامات هوآوی برای منبع‌باز کردن پلتفرم HarmonyOS که با استقبال گسترده روبرو شده است، انتظار می‌رود هوآوی این سیستم عامل را برای تمامی گوشی‌های خود عرضه کند و بر تعداد کاربران آن به شدت افزوده شود. در این مرحله مدل‌های همچون گوشی‌های سری Mate ۴۰، سری P۴۰، Nova ۸، Mate X۲ و تبلت MatePad Pro  جزء مدل‌هایی هستند که این سیستم عامل جدید را دریافت می‌کنند.
هفته گذشته نیز هوآوی گوشی‌های پرچم‌دار P۵۰ و P۵۰ Pro را با سیستم عامل HarmonyOS ۲.۰ معرفی کرد. این گوشی‌ها همچون پرچمداران پیشین هوآوی دارای ویژگی‌های بسیار برجسته‌ای هستند؛ به طوری که مدل P۵۰ Pro توانسته بالاترین امتیاز دوربین موبایل در دنیا را از موسسه معتبر DXOMARK دریافت کند.

در پایان باید گفت طبق آمارهای ارائه شده در هر ثانیه ۸ کاربر محصولات هوآوی خود را از اندروید به هارمونی او اس آپدیت می‌کنند که آماری خیره‌کننده محسوب می‌شود. انتظار می‌رود این سیر پیشرفت همچنان ادامه داشته باشد تا همه محصولات هواوی به ترتیب بتوانند به سیستم عامل قدرتمند هارمونی مجهز شوند.
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هوآوی سيستم عامل سرعت حیرت انگیز سیستم عامل تعداد کاربران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!

۲۶۱ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899853

دیگر خبرها

  • ایجکت خلبان میگ ۲۹؛ دو ثانیه قبل از سقوط + فیلم
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد