Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان حدادی و حسن تفتیان دوومیدانی کاران کشورمان توکیو را به مقصد تهران ترک کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ادامه بازگشت ورزشکاران اعزامی به سی و دومین دوره بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ لحظاتی پیش در میان هماهنگی تشریفات کمیته ملی المپیک، تیم ملی دو و میدانی کشورمان با ترکیب احسان حدادی (پرتاب دیسک) و حسن تفتیان (۱۰۰ متر) توکیو را به مقصد دوحه و سپس تهران ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون تیم های ملی شنا، بدمینتون، دوچرخه سواری، تکواندو، تیروکمان، تنیس روی میز، شمشیر بازی، بوکس و تعدادی از ورزشکاران تیراندازی، دوومیدانی (فرزانه فصیحی) و قایقرانی، بسکتبال و ۴ تن از اعضای تیم ملی تیراندازی در میان استقبال مسئولان کمیته ملی المپیک به کشور بازگشته اند.

گفتنی است  از روز دوشنبه چهارم مرداد ماه  ورزشکارانی که رقابتهایشان در المپیک خاتمه یافته است در گروه های مختلف در حال بازگشت به میهن عزیزمان می باشند.

تیم های ملی بازگشته از بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ ظهر هر روز  در میان استقبال مسئولان کمیته ملی المپیک وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) می شوند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسن تفتیان المپیک توکیو احسان حدادی احسان حدادی المپیک توکیو توکیو ۲۰۲۰ حسن تفتیان کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، موریس موتو پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه پنجم اردیبهشت وارد تهران شد.   وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.   نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت ۹:۳۰ دقیقه یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی کشورمان به سوال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.   قبلا زمان این نشست ساعت ۹ اعلام شده بود که به دلیل برنامه کاری کمیته ملی المپیک با ۳۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۹:۳۰ شروع خواهد شد.   رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خرداد آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه