Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در افتتاحیه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان اظهار کرد: یکی از عواملی که ما نوعا در آن منفی هستیم مدیریت‌های است که طی سالیان متمادی بر خوزستان حاکم بوده است.

وی افزود: به دلیل همین مدیریت‌ها گاهی در خوزستان خشکسالی و گاهی نیز ترسالی است که مردم را در هر دو حالت با مشکل مواجه می‌کند که البته به دلیل عدم برنامه‌ریزی صحیح برخی مسؤولین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: با تمام این‌ها هنگامی که به حاکمیت و نظام می‌نگریم آن‌ها را در صحنه‌های گوناگون در کنار مردم می‌بینیم‌.

وی افزود: روحانیت، سپاه، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد‌های مستضعفان، برکت و علوی و همچنین آستان قدس رضوی همه در کنار مردم‌اند و انصافا بنده هر کجای استان حضور داشتم درخشش خوب کمیته امداد را دیدم.

موسوی‌فرد بیان کرد: از آن جهت که نیاز برخی روستاها به تانکرهای آب پایدار احساس شد تا حداقل هر خانه یک تانکر را در صورت قطعی آب داشته باشد نیازمندان شناسایی و احصا شدند.

طرح شهید سلیمانی

جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد خوزستان در ادامه این افتتاحیه عنوان کرد: با توجه به تنش‌ آبی‌ که طی هفته‌های اخیر در برخی مناطق استان پیش آمد، کمیته امداد طرحی را با نام شهید سلیمانی آغاز کرد.

وی افزود: طی این طرح دو هزار مخزن آب با اعتبار دو میلیارد و دویست میلیون تومان خریداری شد که امروز اولین مرحله توزیع آن صورت خواهد گرفت.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان عنوان کرد: در طرح شهید سلیمانی تا به این لحظه ۵۰۰ دستگاه کولر گازی و ۶۵۰ کولر آبی با کمک خیرین و حامیان ایتام توزیع شده است.

وی افزود: همچنین ۶۰۰ سری جهیزیه با اولویت مناطق محروم نیز طی دهه ولایت توزیع شد.

شیبه گفت: پس از محرز شدن نیازمندی نیازمندان ساکنان مناطق هدف، تحت پوشش کمیته امداد قرار خواهند گرفت که در این راستا یک سهمیه ویژه‌ی سه هزار خانواری علاوه بر سهمیه سالانه به استان خوزستان اختصاص یافت‌.

وی افزود: همچنین طی طرح شهید سلیمانی نزدیک به ۲۴۰ هزار ماسک و ۴۵ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده در سطح استان و با اولویت مناطق محروم توزیع شد و انشالله بتوانیم خدمت‌گذاران بی‌منت برای این مردم باشیم، چرا که مردم ما نجیب، ولایتمدار و محب اهل‌بیت هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خوزستان مدیرکل کمیته امداد خوزستان توزیع مخزن آب طرح شهید سلیمانی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان

رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: هدف از برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی تربیت معلم، درترازمکتب حاج قاسم است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان درمراسم افتتاحیه دومین مدرسه تربیتی شهید سلیمانی درگلزارشهدای بین المللی شهر کرمان به تشریح اهداف برگزاری این اردو پرداخت و گفت: پرورش روحیه مقاومت دربرابر سختی‌ها، ایجادروحیه ایثار وگذشت می‌تواند معلم در تراز مکتب شهید سلیمانی تربیت کند. 

گفتنی است این دوره با حضور بیش از۲۰۰ دانشجو معلم منتخب از دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور بمدت یک هفته در اردوگاه شهید مغفوری کوهپایه شهرستان کرمان درحال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • پرشدگی ۸۱ درصدی سدهای خوزستان با بارش های اخیر
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه