Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمان و دانشگاه های علوم پزشکی گفت: تا به امروز علی رغم اینکه کادر درمان در شرایط بسیار سختی مشغول کار هستند مشکل خاصی در بستری و ارائه خدمات به بیماران مشاهده نشده و در مراقبت های دارویی و درمانی نیز کم کاری شاهد نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واکسیناسیون به ۱۹.۶ درصد جمعیت هدف رسیده است که این موضوع جای قدردانی از دانشگاه های علوم پزشکی و همچنین کمک شهرداری ها، هلال احمر و نیروی انتظامی دارد که از بدو شیوع کرونا ویروس به عنوان نیروی حامی در صدد هموار کردن شرایط بوده اند.

وی ادامه داد: گزارش ها نشان می دهد در هفت هفته اخیر روند شیوع بیماری افزایشی بوده و بیماران ترخیصی کمتر از بیماران بستری بوده اند که این موضوع نگرانی هایی را ایجاد کرده است. همچنین در حوزه رعایت پروتکل های بهداشتی گزارش هایی که از ۴ تا ۱۰مرداد ماه نسبت به ۲۸ تیر تا سوم مرداد ماه گرفته شده است نشان از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در پایانه های مسافربری درون و برون شهری، پاساژها، بانک ها، فرودگاه ها و رستوران ها و تالارها دارد. بر همین اساس فردا جلسه ای با حضور مسئولین این اماکن و اصناف گذاشته خواهد شد تا شرایط کشور به آنها گوشزد شود.

وی تاکید کرد: بی تردید کاهش رعایت پروتکل ها نه قابل باور و نه قابل تحمل است. در حالیکه کادر درمان با تلاش مضاعف و شیفت های مضاعف در صدد جبران کمبودها هستند نمی توان پذیرفت در نقطه مقابل برخی نسبت به رعایت پروتکل ها بی تفاوت باشند. بی تردید هر یک درصد کاهش رعایت پروتکل ها افزایش معناداری در آمارهای شیوع کرونا ویروس خواهد داشت.

وی ادامه داد: به زودی شرکتی در یکی از شهرک های صنعتی استان تهران با ظرفیت تولید ۵۰ تُن در روز کار خود را آغاز خواهد کرد.

استاندار تهران تاکید کرد: در این ایام هیچ مجوزی برای هیچ برنامه ای صادر نخواهد شد. برای ماه محرم نیز ظرف امروز و فردا در ستاد ملی مقابله با کرونا موضوع در دستور کار قرار می گیرد تا با رعایت شرایط خاصی و رعایت پروتکل ها مراسم اجرا شود.

استاندار تهران تاکید کرد: کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در پایانه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، تالارها و پاساژها زیر ۴۵ درصد بوده لذا جلسه مشترکی در استانداری تهران با حضور نمایندگان دستگاه های قضایی و نظارتی برگزار خواهد شد تا شرایط به این افراد گوشزد شود. از سوی دیگر باید نسبت به افزایش کلینیک های سرپایی در بیمارستان های استان تهران برای دریافت مراقبت های سرپایی شهروندان اقدامات لازم انجام شود.

پربیننده ترین احتمال تغییرات جدید در اعمال فوق العاده ویژه فرهنگیان نتیجه اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۰ اعلام شد عذرخواهی رییس جمهور از مردم اعلام نفرات برتر کنکور ۱۴۰۰ + لینک و اسامی فوق العاده ویژه معلمان کی پرداخت می شود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی کاهش رعایت پروتکل ها استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: خودرو‌های عرضه غذا برای فعالیت نیازمند دریافت مجوز هستند و فعالیت آنها بدون رعایت اصول، علاوه بر مشکلات ترافیکی و زیست محیطی با ایجاد سد معبر در فضا‌های شهری تجاوز به حقوق شهر و شهروندان محسوب می‌شود.

علی اصغر طاهری افزود: بر این اساس، طرح ساماندهی فعالیت این مشاغل سیار با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران آغاز شده است.

معاون شهردار منطقه ۲ گفت: در این طرح مشاغل سیار که در مکان‌های نامناسب فعالیت می‌کنند به مکان‌هایی با شرایط مناسب و بدون ایجاد مشکلات ترافیکی و زیست محیطی منتقل می‌شوند.

علی اصغر طاهری افزود: رعایت قوانین و مقررات ترافیکی به‌منظور جلوگیری از ترافیک در سطح معابر، در نظرگرفتن فاصله استاندارد و مناسب نسبت به بافت مسکونی، اماکن دولتی و اداری، رعایت مقررات شهری و زیست‌محیطی و توجه به زیبایی بصری و سیمای شهر و مطلوب از‌جمله نکاتی است که همه متصدیان خودرو‌های عرضه غذا ملزم به رعایت آن هستند و در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود و مجوزشان تمدید نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه