Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  اسماعیل جبری روز دوشنبه در جمع مدیران متوسطه دوم نظری که به بررسی و تحلیل نمرات امتحان نهایی مدارس پرداخته شد، افزود: این رشد بیانگر آن است که می توان با برنامه ریزی ، همت بالا و اراده قوی حتی در شرایط سخت کرونایی به نتایج خیره کننده رسید.

 وی  افزود: شناخت نقاط قوت و ضعف ، رشد و پرورش و هدایت استعدادهای بالقوه و تقویت انگیزه های دانش آموزان ، ایجاد ارتباط مؤثر بین کادر مدرسه، اولیا و دانش آموزان ، برگزاری امتحانات شبیه سازی نهایی، آزمون های پیشرفت تحصیلی، جلسات تجزیه و تحلیل شهرستانی و استانی، تشکیل کلاس های کارگاهی مدیران متوسطه دوم در سطح شهرستان و استان، ایجاد پایگاه های مطالعاتی از جمله عواملی است که در ارتقا معدل کتبی امتحانات نهایی شهرستان موثر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش شهرستان عسلویه از روند صعودی میانگین نمرات دانش آموزان  در سه سال اخیر خبرداد و گفت: تلاش ما بر این است با گام های هدفمند ، درایت و ایجاد علاقه و انگیزه این روند صعودی را حفظ و مسیر رشد را بیش از پیش ادامه دهیم.
 

معاون آموزشی و نوآوری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان عسلویه نیز گفت: با همکاری مدیران و دبیران توانمند و اجرای گام اول هدف یعنی خارج شدن از لیست شهرستان های لازم التوجه و تبدیل شدن به شهرستان سرآمد حاصل شد در گام دوم برآنیم تا بتوانیم  به رشته های موجود کیفیت بخشی کنیم.

 محمدی ارتقا ۶ پله ای رتبه  شهرستان در رشته های ریاضی و تجربی در ۲ سال گذاشته را بی سابقه دانست و افزود: در تلاش هستیم بتوانیم برنامه ریزی مدون و هدفمندی نیز برای سال تحصیلی پیش رو داشته باشیم .

در این جلسه به مدرسه شهید مفتح زبار با مدیریت عبداله جاسمی که توانست با ایجاد ارتباط مؤثر و ایجاد پایگاه مطالعاتی به رشد ۶۳  درصدی دست یابند تندیس رشد اهدا شد.

برچسب‌ها عسلویه مدارس دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عسلویه مدارس دانش آموزان عسلویه مدارس دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین

تعدادی از دانش‌آموزان یک مدرسه در پایتخت آمریکا از مدیران مدرسه خود به علت ممانعت از برپایی مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، شکایت دانش‌آموزان آمریکایی چهارشنبه ارائه شد و در آن آمده است که مدیران مدرسه با اعضای «انجمن دانش‌آموزان عرب» در این مدرسه رفتار متفاوتی دارند.

دانش‌آموزان شاکی‌ تصریح کرده‌اند: انجمن دانش‌آموزان عرب و اعضای آن در چهار ماه گذشته تلاش کردند تا فعالیت‌های معنی‌داری مانند نمایش فیلم مستند، نصب پوستر و برگزاری برنامه فرهنگی داشته باشند اما مدیریت مدرسه همواره مانع از این اقدامات شده است.

این شکایت‌، از سوی اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا در دادگاه منطقه کلمبیا ارائه شده و از دادگاه خواسته است که اجازه دهد تا پیش از پایان سال تحصیلی دانش‌آموزان مراسم‌های خود را برپا کنند.

در شکایت دانش‌آموزان دبیرستان «جکسون رید» عنوان شده است: آزادی بیان سرکوب شده است زیرا مدرسه اجازه نمی‌دهد که دیدگاه‌های دانش‌آموزان درباره جنگ جاری در غزه و تاثیرات آن بر مردم فلسطین شنیده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • ورود به دانشگاه‌های برتر آمریکا معروف به آیوی لیگ چقدر سخت است؟ + اینفوگرافیک
  • حروف الفبا و تأثیرش در نمرات دانش‌آموزان
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • نقش حروف الفبا در نمرات دانش‌آموزان
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان