Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@18:54:48 GMT

فرهاد مجیدی در اندیشه پوکر برابر ژنرال

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۳۹۹۸

سرمربی گل گهر امیدوار است بتواند اولین پیروزی خود برابر سرمربی استقلال را به ثبت برساند

به گزارش طرفداری، فرهاد مجیدی می تواند روز چهارشنبه برابر گل گهر چهارمین پیروزی خود را برابر امیر قلعه نویی ثبت کند.

فرهاد مجیدی در مدت کوتاهی که به عنوان سرمربی فعالیت می کند هیچ مربی را به اندازه امیر قلعه نویی شکست نداده و تاکنون موفق شده 2 بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی سرمربی سابق خود را شکست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل پیش امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان بود و مجیدی موفق شد در 2 بازی در لیگ برتر و جام حذفی او را شکست بدهد و در بازی برگشت این فصل هم استقلال تواست گل گهر را با نتیجه 2 بر صفر شکست بدهد.

مجیدی می تواند با شکست گل گهر در دیدار روز چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی رکورد صد در صد پیروزی خود را برابر امیر قلعه نویی ادامه بدهد و چهارمین پیروزی خود برابر سرمربی سابقش را به دست بیاورد.

 

بیشتر بخوانید:

جنگ جذاب امیر قلعه نویی - فرهاد مجیدی؛ این بار در جام حذفی

 

اخبار داغ 

عکس خاص سارا و نیکا با همسر مهدی قائدی ! / آبی یا قرمز؟! برترین های قرن با کامل انجینی: گلر در اندازه ناصر حجازی داشتیم اما او از لحاظ شخصیتی اسطوره است تیم منتخب لیگ بیستم از نگاه طرفداری | احمد نور بهترین بازیکن فصل اجرای فن دیدنی محمدعلی گرایی روی حریف کوبایی / فیلم فوری؛ عدم حضور هری کین در تمرینات تاتنهام به دلیل اصرار بر جدایی لورل هوبارد به عنوان اولین وزنه بردار تراجنسیتی، امروز در المپیک وزنه می‌زند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امیر قلعه نویی فرهاد مجیدی پیروزی خود جام حذفی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم ملی فوتسال ایران به رهبری وحید شمسایی عملکرد درخشانی در جام ملت‌های 2024 تایلند داشت و پس از صعود مقتدرانه از مرحله گروهی موفق شد با شکست قرقیزستان و ازبکستان به فینال برسد و در فینال هم موفق شد تایلند میزبان مسابقات را با نتیجه 4 بر یک از پیش رو بردارد.

این موفقیت خیلی زود با واکنش مقامات سیاسی و ورزشی کشور مواجه شده و حالا امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی نیز با انتشار یک استوری قهرمانی وحید شمسایی و شاگردانش را تبریک گفته است.

نکته قابل توجه درباره قلعه‌نویی و تیم ملی فوتسال اینکه او یکی از حامیان همیشگی شمسایی بوده و همواره رابطه خوبی میان او و سرمربی تیم ملی فوتسال برقرار بوده است.

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟