Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، باباخانی  رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه در شرایط بحران کرونایی مشهد گروه‌های شغلی کمترین همکاری را در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دارند، گفت: از ۱۹ تیرماه و ابتدای موج پنجم کرونا، ۱۴ هزار و ۵۰۵ بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام شده است از این تعداد ۲۰۹ مرکز متخلف تعطیل و ۶۵۰ مرکز به دادگاه معرفی شدند و برای  هزار و ۹۱۶ مرکز نیز اخطاریه ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با تاکید براینکه عدم همکاری صنوف و فعال بودن آن‌ها زمینه انتشار بیشتر بیماری را فراهم می‌کند، عنوان کرد: در شرایط بحرانی حال حاضر مشهد، بیشتر آبمیوه فروشی ها، کافی شاپ ها، رستورانها، فست فودها، پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری، اماکن ورزشی و بازی کودکان در بوستان ها، همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد از عموم مردم خواست بیش از پیش نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را به شماره ۱۹۰ و یا ۴۰۳۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا دستورالعمل های بهداشتی اصناف و بازار محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)

رئیس جمهور در مراسم گرامی داشت روز معلم:نگاه رهبر فرزانه انقلاب به مسئله تربیت بسیار محوری است که در آموزش و پرورش به آن توجه می‌شود و باید این موضوع به دست توانای معلمان پیگیری شود. تلاش خواهد شد تا هیچ مدرسه‌ای خالی از مشاور و مربی نشود.

در تبلیغاتی که در باره رتبه‌بندی معلمان انجام شد، بیشتر موضوع معیشی معلمان مورد توجه قرار گرفت در صورتی که هدف رتبه‌بندی معلمان، افزایش شان و منزلت معلم، علم افزایی و کارایی بیشتر معلم است.

موضوع معیشتی در رتبه‌بندی معلمان جایگاه حداقلی دارد و هدف رتبه‌بندی این است فکر معلم از موضوع معیشت راحت شده و جایگاه و شان معلم برای تعلیم و تربیت حفظ شود.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم) روایت جدید رئیسی از قطار پیشرفت (فیلم) رئیسی: فعالیت بنگاه‌داری توسط بانک‌ها ممنوع است (فیلم) با دستور رئیسی تولید پژو پارس ادامه پیدا می‌کند (فیلم)

دیگر خبرها

  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد