Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی گفت: خوشبختانه در حادثه آتش سوزی یک ساختمان اداری-تجاری تلفات جانی و مصدوم نداشتیم.

به گزارش برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی با علام جزئیات این خبر گفت: امروز ساعت 17:11 یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان اداری تجاری در میدان توحید نبش کوچه نادر به سامانه 125 اعلام شد و 4 ایستگاه آتش نشانی با نردبان هیدرولیکی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آتش نشانان کمتر از 3 دقیقه به محل رسیده و مشاهده می‌کنند در یک ساختمان 6 طبقه اداری تجاری و در طبقه پارکینگ آتش سوزی رخ داده و حجم زیادی از دود به طبقات نفوذ کرده بود.

ملکی تصریح کرد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که در طبقه اول که دفتر آژانس هوایی بود کارمندان در وضعیت ناایمنی گرفتار شدند به همین دلیل آتش نشانان همزمان با ورود به طبقه منهای یک برای خاموش کردن آتش مشغول نجات کارمندان شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در ادامه گفت: آتش نشانان در اولین اقدام نرده های پنجره را که جوش خورده بود‌، بریدند و با استفاده از نردبان دستی 15 نفر از پرسنل را به سلامت خارج کردند.

او افزود: آتش سوزی در پارکینگ در یکی از انبارها که پر از کارتن و ضایعات بود، اتفاق افتاد و دو دستگاه خودروی پراید نیز به دلیل دود و حرارت زیاد خسارت دیدند. 

ملکی عنوان کرد: آتش نشان آتش را خاموش کردند و خوشبختانه مصدومیت تلفات جانی نداشتیم و تا دقایقی دیگر محل تحویل عوامل انتظامی داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی آتش نشانی سلامت آتش سوزی آتش نشانی سازمان آتش نشانی سلامت برنا اداری تجاری یک ساختمان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری در شهر قزوین به دلیل گودبرداری غیراصولی و ریزش بخشی از سازه توسط آتش نشانان خبر داد.

یاسر شکوری اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی وسازه نگهبان، در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به علت گودبرداری غیراصولی، وسازه نگهبان، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحد‌های خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: با ایمن سازی مکان حادثه، ساختمان مذکور را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل ذی‌ربط شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی