Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:07:53 GMT

آلکنو- ایران؛ ماندنی در کار نیست!

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۴۶۷۸

آلکنو- ایران؛ ماندنی در کار نیست!

طبق اخبار دریافت شده قرارداد آلکنو که برای دو تورنمنت لیگ ملت‌ها و المپیک بسته شده بود دیگر تمدید نخواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، والیبال ایران که در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و با افتخار آفرینی و بردهایش علاقه‌مندان بیشتری نیز پیدا کرده تلخ ترین روزهای دهه اخیر خود را سپری می‌کند.

 

شاید دلیل نتیجه نگرفتن ایران را بشود در یک سالی که تیم ملی سرمربی نداشت جست و جو کرد و در فاصله کوتاهی که تا لیگ ملت‌های والیبال ایتالیا مانده بود این سرمربی روس تبار ایران را که از شرایط تمرین و مسابقات دور افتاده بود تحویل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

آلکنو در ایتالیا دست به کار بزرگی زد و چند بازیکن جوان و استثنایی را به عرصه جهانی معرفی کرد که از آن‌ها می‌توان به کاظمی، صالحی و سعادت اشاره کرد. باخت‌های ایران در لیگ ملت‌ها باعث شد انتقاداتی به این مربی وارد شود و پیش از المپیک نیز با اعلام لیست نهایی تنش‌های عجیبی متوجه سرمربی ایران شد.

 

ایران از دور گروهی المپیک با سه شکست حذف شد و حال طبق اخبار رسیده از منابع آگاه در فدراسیون والیبال قرارداد آلکنو که چندماه بیشتر نبوده تمدید نخواهد شد و شاید پس از مدت‌ها یک سرمربی ایرانی برای والیبال ایران انتخاب شود. راهی که از خولیو ولاسکوی محبوب شروع شد و شاید با آلکنوی پر افتخار به اتمام رسیده و پس از این، ایرانی‌ها این تیم را رهبری کنند.

والیبال ولادیمیر آلکنو تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال ولادیمیر آلکنو تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال لهستان به طور رسمی هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتال هینن سرمربی پیشین  تیم‌های ملی والیبال آلمان، بلژیک و لهستان که اخیراً بحث حضورش روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران مطرح بود، با امضای قراردادی دو ساله هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفت. این مربی بلژیکی بین سال‌های 2022 تا 2023 هدایت تیم ملی والیبال زنان آلمان را برعهده داشت و در آخرین تجربه مربیگری‌اش هم روی نیمکت تیم والیبال زنان نیلوفر بلدیه‌اسپور ترکیه حضور داشت.

هینن در سال 2014 تیم ملی والیبال آلمان را درمسابقات جهانی به عنوان سومی رساند و در ادامه با تیم ملی والیبال لهستان به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی 2018 رساند و در جام جهانی 2019 هم این تیم را به عنوان دومی رساند. او در لیگ‌ ملت‌های والیبال 2019 و 2021 به ترتیب عناوین دومی و سومی را برای این تیم به ارمغان آورد.

سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد

در ماه اکتبر بود بحث علاقه‌مندی فدراسیون والیبال ایران به استخدام هینن 54 ساله برای جانشینی بهروز عطایی مطرح شده بود، اما در نهایت این فدراسیون با وجود گزینه‌هایی همچون روبرتو پیاتزا، جان‌لورنزو بلنجینی، ولادیمیر آلکنو، پیمان اکبری و سعید معروف، تصمیم گرفت مائوریسیو پائز را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران انتخاب کند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد