Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@05:52:25 GMT

مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیرپژوهی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۴۸۹۲

مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیرپژوهی برگزار می‌شود

حسین مظفری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد:  به مناسبت عید غدیرخم مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب غدیرپژوهی برگزار خواهد شد و شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.

وی افزود: این مسابقه با هدف ترویج کتابخوانی و آشنایی عموم مردم به ویژه دانشجویان با سیره عملی و رفتاری حضرت علی(ع) در استان اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل بیان کرد: متقاضیان می‌توانند برای شرکت در مسابقه، پی.دی.اف کتاب و پاسخنامه را از کانال Farhang-sazi99@ در فضای مجازی دریافت کنند و یا با گرفتن کتاب از ناحیه، دفاتر شهرستان‌ها و حوزه‌های بسیج دانشجویی در سراسر استان اردبیل و ارسال پاسخنامه به آی دی ya-mahdi-313-m@ در مسابقه شرکت کنند.

وی ادامه داد: جوایز برندگان مسابقه، ۱۴ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش ۵ میلیون ریال، ۲۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی، بن خرید محصولات فرهنگی برای ۷ نفر به ارزش یک میلیون ریال است و اسامی برندگان ۷ شهریور ماه اعلام خواهد شد.

مظفری گفت: قرعه‌کشی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس بین تمامی شرکت‌کنندگان در ۱۷ ربیع الاول، همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان کتاب کتابخوانی حسین مظفری غدیرپژوهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است